سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح کتابخانه علی‌ اکبر محبوبی در روستای گردکوه شهرستان مهریز

کتابخانه علی‌اکبر محبوبی در روستای گردکوه شهرستان مهریز با حضور معاون استاندار، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ محمد علی طالبی معاون سیاسی امنیتی استاندار در حاشیه افتتاح كتابخانه علی‌اکبر محبوبی به ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه و نیز ضرورت گسترش فضاهای کتابخانه‌ای در مناطق روستایی نيز تأکید کرد .

محمد رستگاری فرماندار مهريز نیز ضمن گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب و قدردانی از همت والای خیر اين كتابخانه برای تجهیز و راه‌اندازی آن، خواستار همکاری بیش از پیش خیرین با دولت در زمینه‌های عمرانی و گسترش مراکز فرهنگی در مناطق روستایی شد .

رقیه دوست فاطمی‌ها مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان نيز در ابتدای اين مراسم ضمن تشکر ویژه از همراهی معاون سیاسی امنیتی استانداری در برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی استان، بیان كرد: این کتابخانه با مساعدت مالی خیر و همکاری و همفکری شورا و دهیاری روستای گردکوه، با هزینه‌ای بالغ بر 200 میلیون تومان در زیربنای 180 متر مربع ساخت و تجهیز شده است .

وی یادآور شد: این کتابخانه با 1500 جلد کتاب دارای بخش‌های مختلفی مانند کودک، نشریات، مخزن، مرجع و مرکز اطلاع رسانی است و با افتتاح کتابخانه، تعداد کتابخانه‌های روستایی شهرستان مهریز به شش باب کتابخانه رسید.

گفتنی است؛ برنامه قصه‌گویی در بخش کودک کتابخانه و تقدیر از خیر و اعضای شورای روستا از برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

کتابخانه علی‌اکبر محبوبی در روستای گردکوه شهرستان مهریز با حضور معاون استاندار، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان و جمع ديگری از مسئولان استان و شهرستان افتتاح شد.

لازم به ذکراست: کتابخانه علی‌اکبر محبوبی ششمین کتابخانه روستایی مهریز است.

انتهای پیام/ ی

کتابخانه علی‌ اکبر محبوبی در روستای گردکوه افتتاح شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.