سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی در چابهار؛

مردم مهمان نواز و مهربان سیستان و بلوچستان شایسته ارائه خدمات بیشتری هستند

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مردم مهمان نواز و مهربان سیستان و بلوچستان شایسته ارائه خدمات بیشتری هستند تا از محرومیت‌های تاریخی رهایی پیدا کرده و زیرساخت‌های شهر‌های مختلف تکمیل شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت:مردم سیستان و بلوچستان به ویژه چابهار اعم از شیعه و سنی با اعتقادی راسخ و ایمانی مستحکم مدافع ارزش‌های دینی و نظام اسلامی هستند.

حاتمیان افزود: دینداری و مرزداری از ویژگی‌های مهم مردم انقلابی و مومن سیستان و بلوچستان است.

وی تاکید کرد: مردم سیستان و بلوچستان به ویژه چابهار اعم از شیعه و سنی با اعتقادی راسخ و ایمانی مستحکم مدافع ارزش‌های دینی و نظام اسلامی هستند.

وی بیان کرد: حضور اقشار مختلف مردم چابهار اعم از علما و اندیشمندان اهل سنت و شیعه، اساتید و دانشجویان و ... در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار باشکوه و تحسین برانگیز و نشان دهنده وفاداری آنان به نظام و رهبری بود.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: انقلاب اسلامی مبتنی بر اندیشه اسلام ناب محمدی (ص) است و همه مردم اعم از شیعه و سنی و اقلیت‌های دینی برای حفظ و تداوم اسلام تلاش می‌کنند.

حاتمیان افزود: آمار بالای شهدای اهل سنت، حضور قشر‌های مختلف مردم در راهپیمایی‌ها و مناسبت‌های ملی در استان‌هایی نظیر سیستان و بلوچستان و کردستان بیان گر این حقیقت است که جامعه اهل سنت کشور در عشق، علاقه و دلبستگی به سرزمین ایران و نظام اسلامی پیشتاز هستند.

وی بیان کرد: مردم مهمان نواز و مهربان سیستان و بلوچستان شایسته ارائه خدمات بیشتری هستند تا از محرومیت‌های تاریخی رهایی پیدا کرده و زیرساخت‌های شهر‌های مختلف تکمیل شود.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی با هدف بازدید از ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان به این شهرستان سفر کرده است.

انتهای پیام/ع

سفر مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی به چابهار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.