سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسولی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

دریافت هزینه پارک خودرو در فروشگاه‌های بزرگ غیر منطقی است

عضو شورای شهر تهران گفت: طبقه بندی مشتریان بر حسب میزان خرید برای استفاده از پارکینگ‌ در فروشگاه های بزرگ کاری غیر منطقی است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛فعالیت فروشگاه‌های بزرگ تجاری که هایپر‌مارکت ها در میان آن‌ها بیشتر شناخته شده هستند، منوط به ارائه خدمات محل پارک خودرو به مشتریان است تا مبادا خودروی مشتریان در اثر توقف در خیابان‌ها و بزرگراه‌ها موجب ترافیک شود.

 اما مدتی است که برخی از این فروشگاه‌ها شرط استفاده از پارکنیگ‌ رایگان را، خرید بیش از 50 هزار تومان تعیین کرده‌اند.

 در این شرایط هر شهروندی که قصد خرید کمتر از 50 هزار تومان داشته باشد در صورت ورود به پارکنیگ‌ ملزم به پرداخت هزینه پارک خواهد بود و بسیاری از شهروندان هم برای اینکه چنین هزینه‌ای نپردازند خودروی خود را در معابر فرعی و یا حاشیه بزرگراه‌ها پارک می‌کنند که این کار موجب ترافیک خیابان ها می شود.

 سید حسن رسولی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره معضل ترافیک هایپرمارکت ها گفت: فروشگاه‌های بزرگ تجاری و هایپر‌ مارکت‌ها بر اساس نقشه‌ای که طبق آن پروانه گرفتند باید متناسب با ظرفیت خود برای مشتریان پارکنیگ‌ داشته باشند.

 وی تصریح کرد: این فروشگاه‌ها باید به اندازه مشتریانی‌ که در طرح توجیه فنی و اقتصادی پروژه پیش بینی شده برای تامین پارکنیگ‌ اقدام کنند و مشخص کردن مبلغ برای استفاده از پارکنیگ‌ منطقی نیست.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: طبقه بندی مشتریان بر حسب میزان خرید برای استفاده از پارکینگ‌ کاری غیر منطقی است.

 انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.