سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس اتاق اصناف مرکز لرستان خبر داد

تشکیل کمیسیون معماری و منظر شهری اتاق اصناف لرستان

رییس اتاق اصناف مرکز لرستان از تشکیل کمیسیون معماری و منظر شهری اتاق اصناف در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  آرش راشدی از تشکیل کمیسیون معماری و منظر شهری در اتاق اصناف مرکز لرستان خبر داد و گفت: بازار‌ها و محل‌های خرید در معماری وشهرسازی سنتی ایران به عنوان مکان زندگی اجتماعی دارای جایگاه ویژه‌ای در هسته مرکزی شهر‌ها بوده و اصلی‌ترین محل شکل گیری تعاملات و عرضه محصولات (اعم از محصولات فرهنگی و اقتصادی و...) بوده و هستند.

وی افزود: بازار هر شهر با توجه به اقتضای ضروریات آن شهر و موقعیت‌های محلی، اقلیمی و هویتی شکل گرفته است و در طول زمان با توجه به دوره‌های زمانی مختلف و شرایط حاکم بر آن مقاطع زمانی دستخوش تغییرات گوناگون گردیده اند.

رییس اتاق اصناف استان لرستان بیان داشت: در یک شهر اصناف و کالبد‌های تجاری سهم وسیعی از منظر شهری را به خود اختصاص می‌دهد لذا اتاق اصناف لرستان در نظر دارد تا با تشکیل کمیسیون معماری و منظر شهری به این مهم بپردازد.

 راشدی اهداف تشکیل کمیسیون معماری و منظر شهری اتاق اصناف لرستان را آموزش و مشاوره به صاحبان اصناف جهت طراحی و اجرای فضای داخلی محل کسب با تاکید بربالا بردن کیفیت بصری، بهبود و رونق کسب و کار با زیبا سازی معماری شهری هما هنگ و هدفمند و همچنین ارتقاء سیما و منظر شهری با تاکید بر یک شهر ایرانی – اسلامی دانست.

انتهای پیام/د

کمیسیون معماری و منظر شهری اتاق اصناف لرستان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.