سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت نصب برچسب قيمت بر روی کالاها در همدان

معاون امور اقتصادی و بازرگانی صنعت، معدن و تجارت همدان از نصب اجباری برچسب قیمت بر روی کالاها در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مصطفی اسدی ،معاون امور اقتصادی و بازرگانی صنعت، معدن و تجارت همدان با اشاره به ضرورت نصب برچسب قيمت بر روی کالاها در همدان گفت: عدم نصب اتیکت بر روی کالاها ازجمله اعتراض‌های استاندار همدان به اصناف بود.

وی افزود:  همدان از جمله استان‌هایی است که جلسات ماهانه اتاق اصناف را به‌ صورت مرتب برگزار می‌کند که این موضوع جای قدردانی دارد.

 وی ادامه داد:  جلسه گذشته اتاق اصناف پیرامون تسهیلاتی که دولت با کارمزد 18 درصد در نظر گرفته بود اطلاع‌رسانی شد و با وجود بدبینی همکارانی مبنی بر عدم استقبال اصناف از این طرح، خوشبختانه این طرح از سوی شهرستان‌ها با استقبال خوبی روبه‌رو شده است.

 معاون امور اقتصادی و بازرگانی صنعت، معدن و تجارت همدان به تسهیلات روستایی با کارمزد 6 درصد اشاره و بیان کرد:  در این بخش نیز اگرچه استقبال خوبی از سوی همدان رخ نداده است اما شهرستان‌ها به‌ ویژه شهرستان بهار توانسته به‌ اندازه 11 میلیارد تومان تسهیلات جذب کند.

 اسدی به موضوعات پیش‌آمده درباره موضوع پولشویی اشاره کرد ویادآور شد: طبق آیین‌نامه کشوری اصناف املاک، طلافروشان و اتومبیل باید در کلاس‌های مرتبط با این موضوع شرکت کرده و ضمن امضای گواهی‌نامه‌ای متعهد شوند در معاملاتی که ارزش آن‌ها بیش از 2 میلیون تومان است تمام مشخصات خریدار را در فاکتور درج کنند تا در صورت نیاز قابل‌ بررسی باشد.

 وی درباره سامانه کشوری خرید کالا از اصناف  خاطر نشان کرد: به‌ محض راه‌اندازی این سامانه اصفهان و یزد از نخستین استان‌های ثبت‌نام کننده در آن بودند چراکه پس‌ از این ادارات تنها از طریق این سامانه می‌توانند مایحتاج خود از اتحادیه‌های صنفی را خریداری کنند پس لازم است اتحادیه‌های همدان نیز برای بهره‌مندی بیشتر در این سامانه ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ج


نصب برچسب بر روی کالا اجباری شد

برچسب ها: صنعت ، اتاق بازرگانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.