سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت شش کانون حیات طیبه در حوزه علمیه خواهران قزوین

شش کانون حیات طیبه برای تربیت نیروی متخصص در حوزه علمیه خواهران استان قزوین فعالیت دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام کاظم لو مدیر حوزه علمیه خواهران استان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: طلاب در کنار دروس آموزشی حوزه، در این کانون‌ها در زمینه‌هایی از جمله اقتصاد مقاومتی، تفسیر قرآن و تحکیم خانواده آموزش می‌بینند.

حجت الاسلام کاظم لو اضافه کرد: در کنار فعالیت کانون‌ها، نشست معارف فاطمی هر ساله در ایام فاطمیه برگزار می‌شود و همه دانش آموختگان دوره کارشناسی، این دوره‌های تخصصی را می‌گذرانند.

حجت الاسلام کاظم لو در ادامه از تعداد ۴۰۰ فارغ التحصیل در حوزه علمیه خواهران خبر داد و گفت: در حال حاضر هزار و ۴۰۰ نفر در حوزه علمیه خواهران تحصیل می‌کنند که از این تعداد هزار و ۲۵۰ نفر در مقطع کارشناسی و بقیه در کارشناسی ارشد هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همچنین گفت: پذیرش خواهران در حوزه‌ی علمیه، هرسال به دو شیوه تمام وقت و پاره وقت انجام می‌شود و متولدین ۱۳۶۱ به بعد می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی حوزه خواهران قزوین و یا به صورت حضوری ثبت نام کنند.

حجت الاسلام کاظم لو همچنین با اشاره به اینکه شش مرکز آموزشی حوزه خواهران در استان فعالیت دارند گفت:: سه مرکز در شهر قزوین و مراکز دیگر در آبیک، تاکستان و بویین زهرا فعالیت می‌کنند.

وی گفت: در تلاشیم که حوزه علمیه خواهران الوند بزودی راه اندازی شود تا سال تحصیلی آینده، در این مرکز هم پذیرش دانشجو داشته باشیم.

انتهای پیام/

نشست خبری مدیر حوزه علمیه خواهران استان  قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.