سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خورشیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

سنگین شدن بار مسئولین با حضور حماسی مردم در 22 بهمن

رئیس بسیج دانشگاه شهید بهشتی گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار مسئولیت مسئولان رو سنگین‌تر می‌کند.

امیرحسین خورشیدی رئیس بسیج دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پیامدهای مثبت حضور مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن اظهار كرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند حضور ملت سربلند ايران حادثه‌ای بزرگ و خیره کننده آفريد؛ این امر چند وجه دارد که اولین وجه آن استکبارستیزی و مقابله با ظالمان و ایادی کفر است.

خورشیدی با بیان اینکه یکی از وجه‌های دیگر حضور خیره کنند مردم تجدید بیعت با آرمان‌های امام و رهبری است، اظهار کرد: وجهی که بار مسئولیت مسئولان رو سنگین‌تر می‌کند، لزوم پاسخ مسئولان جمهوری اسلامی به امیدواری مردم برای بهبود شرایط کشور است.

وی با اشاره به اینکه در ۲۲ بهمن امسال شاهد جمعيت عظیم مردم شریف و عزیزمان در راهپیمایی بودیم، اظهار کرد: در شرایطی که دشمن همه تلاش خود را مبنی بر ناامید کردن مردم نسبت به انقلاب اسلامی بکار گرفته بود و از طرفی در داخل كشور برخی ضعف‌ها مثل مسائل اقتصادی سبب شد تا برخی از معاندین به خیال خود شاهد جمعیت اندک در راهپيمايی باشند در ۲۲ بهمن امسال شاهد جمعيت عظیم مردم شریف و عزیزمان بودیم.

خورشيدی یادآور شد: ما به عنوان فرزندان این ملت انقلابی از صمیم قلب از آنها تشکر می‌کنیم و در هر کجا که باشیم تمام توان را برای خادمی این مردم فهیم بکار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

حضور پرشور مردم راهپیمایی 22 بهمن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.