سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نعمتی خبر داد؛

سردخانه ها مملو از میوه های شب عید /تصمیمی برای برگزاری نمایشگاه بهاره در استان مرکزی گرفته نشده است

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی از خریداری و انبار انواع میوه ها بری شب عید در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از استانداری مرکزی، محمود نعمتی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی اظهار داشت: یک هزار تن پرتقال و ۵۰۰ تن سیب برای تامین میوه شب عید استان مرکزی خریداری شده و تاکنون ۷۰۰ تن پرتقال و ۳۵۰ تن سیب به استان وارد و برای توزیع در زمان مقرر در سردخانه انبار شده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی افزود: روزانه ۳۵ تن تخم مرغ با قیمت مصوب دولتی با هدف تنظیم بازار و حمایت از مصرف کنندگان در استان توزیع می شود.

وی ادامه داد: این میزان تخم مرغ روزانه توسط جهاد کشاورزی به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تحویل و از سوی اتحادیه تولید کنندگان با نرخ مصوب دولتی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: تاکنون تصمیم قطعی برای برگزاری نمایشگاه بهاره در استان گرفته نشده و در صورت برگزار نشدن این نمایشگاه، طرح فروش فوق العاده بر اساس آیین نامه دولت توسط فروشگاه ها اجرا می شود.

نعمتی افزود: در راستای تامین کالاهای اساسی شب عید نیز ۵۳۷ تن برنج وارداتی با قیمت ۵۶ هزار ریال برای مصرف کنندگان به استان وارد شده که این محصول برای توزیع در اختیار فروشگاه های زنجیره ای و واحدهای عرضه مستقیم قرار می گیرد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی از تشکیل گروه های نظارت بر قیمت کالاهای شب عید در استان خبر داد و گفت: این گروه ها در روزهای پایانی سال بر قیمت عرضه محصولات مورد نیاز مردم نظارت مستمر دارند و با هرگونه گران فروشی در این روزها برخورد می شود.

انتهای پیام/ب

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.