سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از پژوهشگران برتر استان

مدیر امور پژوهش دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: در سال 96 چهار پژوهشگر در حوزه های علوم پایه، فنی مهندسی، دامپزشکی و پزشکی داشته ایم که انتخاب پژوهشگران مبنی بر کسب 100 امتیاز پژوهش است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  شهبازی مدیر امور پژوهش دانشگاه رازی کرمانشاه  در نشست خبری بمناسبت برگزاری هفته پژوهش و فناوری، گفت: در مراسم اختتامیه از پژوهشگران برتر در حوزه های مختلف تجلیل می شود.

وی گفت: سه پژوهشگر از دانشگاه آزاد اسلامی، پنج پژوهشگر از دانشگاه پبام نور، دو نفر از دانشگاه صنعتی کرمانشا یک پژوهشگر از مرکز تحقیقات کشاورزی و یک پژوهشگر دیگر از مرکز تحقیقات کشاورزی مرکز سرا رود و هشت پژوهشگر از دانشگاه علوم پزشکی و از دانشگاه رازی نیز هشت پژوهشگر و دو نفر دیگر از سازمانها و مراکز اجرایی معرفی شده اند که در اختتامیه از انها تجلیل می شود.

مدیر امور پژوهش دانشگاه رازی بیان کرد: جهت انتخاب پزوهشگران برتر کمیته های علمی استان در حال فعالیت هستند و از هر مرکز آموزش عالی  یک  نفر بعنوان نماینده علمی معرفی و انتخاب می شوند.

شهبازی  بیان کرد: چهار پژوهشگر برتر در حوزه های مختلف در سال 96 پروفسور شمسی پور در حوزه علوم پایه،  زرگوشی در حوزه پزشکی، شهبازی در حوزه دامپزشکی و  بنکداری در حوزه فنی و مهندسی هستند.

 

انتهای  پیام/ز

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.