کاهش ساعت کاری رانندگان یک حرکت قابل ستایش از شرکت اوبر است؛ چرا که پرداختن جدی به خستگی رانندگان امری ضروری است.
با این تفاسیر در حال حاضر این طرح تنها در ایالت متحده اجرا می شود که در آن نزدیک به 60 درصد رانندگان، خدمات کمتر از 10 ساعت در هفته ارائه می دهند.
در حالت ایدهآل، اوبر باید به منظور جلوگیری از حوادث و بهبود رفاه رانندگان در سراسر جهان، این ویژگی را فعال کند. برخی از رانندگان در شهرهای بزرگ هند، از جمله بنگلور، چنای، بمبئی و دهلی معمولا ساعات طولانی کار میکنند چون نگران پرداخت وام ماشین خود هستند.
البته وعدههای مربوط به درآمدهایی که گفته شد در برخی شهرها برآورده نشده است. از طرفی انگیزههایی که شرکت برای تکمیل تعداد مشخصی از سواری ها و یا خدمات خود به تعدا مشخصی از مسافران ارائه می دهد، تغییر می کند و این باعث می شود رانندگان از قبل سخت تر کار کنند.
در حالی که رانندگان می توانند با استراحت و توقفی که اوبر برای ایالت متحده آمریکا در نظر گرفته است، ایمنی خود و همچنین مسافران را افزایش دهند. همچنین به یک منبع با ثبات تر درآمد نیاز دارند که باعث می شود از شب های طولانی بی خوابی خود کم کنند.
البته موارد گفته شده ممکن است کمی طول بکشد، زیرا شرکت های تاکسی آنلاین هنوز با ارائه نرخ های پایین و تخفیف های سواری با یکدیگر در حال رقابت هستند.
انتهای پیام/