سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان سیستان و بلوچستان:

عامل حفظ ابهت ما فداکاری مردم است

صفحه منتسب به رهبر معظم انقلاب در اینستاگرام با انتشار بخشی از بیانات ایشان در دیدار با اعضای کنگره‌ی شهدای سیستان‌و‌بلوچستان به روز رسانی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهارشنبه هفته گذشته اعضای ستاد برگزاری کنگره‌ی ملّی شهدای استان سیستان‌و‌بلوچستان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند و ایشان در این  جمع ضمن  اشاره  به این موضوع که فداکاری‌های مردم باعث شده تا جمهوری اسلامی ابّهتش را در دنیا حفظ کند عنوان کردند: جمهوری اسلامی به این تعظیم و تکریم شهدا نیازمند است.

صفحه منتسب به رهبر انقلاب نوشت:
"همه علیه جمهوری اسلامی قیام کردند، ولی نتوانستند آن را شکست بدهند. عامل حفظ ابهت ما فداکاری مردم است. رهبر انقلاب در جمع برگزارکنندگان کنگره شهدای سیستان و بلوچستان:

"جمهوری اسلامی یک نظامی است که در طول این سال‌های متمادی در مقابل نظام جاهلیّت مدرن ایستادگی و مقاومت کرده است، لذا جاهلیّت مدرن با همه‌ی ابزار‌های خودش به دشمنی با او برخاسته؛ همه علیه جمهوری اسلامی قیام کردند و نتوانستند جمهوری اسلامی را شکست بدهند؛ نتوانستند [آن را]وادار به عقب‌نشینی کنند.

آن چیزی که موجب شده است این جمهوری اسلامی بحمداللّه ابّهت خودش را در دنیا حفظ بکند و روزبه‌روز جلوه‌ی بیشتری در دنیا بکند و این‌همه توطئه و مانند این‌ها نتواند تأثیر بگذارد، فداکاری‌های مردم است؛ علّت، این ایمان‌های راسخ است که مظهر کامل و عالی آن عبارت است از شهدا.و شما دارید شهدا را تعظیم میکنید و تکریم میکنید و نامشان و یادشان را زنده میدارید. ما به این احتیاج داریم؛
جمهوری اسلامی به این تعظیم و تکریم شهدا نیازمند است.۹۶/۱۱/۱۶."


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.