سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل ستاد بحران استان کرمانشاه؛

آماده باش دستگاه های دولتی در کرمانشاه/ هنگام تردد در مناطق صعب العبور از زنجیر چرخ استفاده شود

مدیر کل ستاد بحران استان کرمانشاه از آمادگی دستگاه های دولتی برای مقابله با هر گونه حادثه احتمالی بر اثر بارندگی خبر داد.

مدیر کل مدیریت بحران استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، با اشاره به اعلام و پیش بینی های سازمان هواشناسی در خصوص وقوع  بارندگی و احتمال آبگرفتگی معابر گفت: همه دستگاه های مرتبط در حال آماده باش اند.

رضا محمودیان  با اشاره به اینکه اخطاریه و اطلاعیه های هواشناسی به شهرستان ها ارسال و به دستگاه های مختلف اعلام آماده باش شده است افزود:از روز گذشته و با اعلام هشدارهای سازمان هواشناسی ،مرکز هشدار سریع، فرمانداری ها ،راهدار خانه ها ، هلا ل احمر و کلیه دستگاههای مرتبط در استان بصورت شبانه روزی و 24 ساعته در حال آماده باش اندوبه محض دریافت هرگونه خبری وارد عمل خواهند شد.

رضا محمودیان به آماده باش دستگاه های نمک پاش هم در راه های صعب العبور  اشاره کرد و گفت: شهرداری ها هم با امکانات مورد نیاز آماده مقابله با خطرات احتمالی اند.

وی به مردم هم هشدار داد: در کنار رودخانه ها و مکان های که در معرض سیلابند  خودداری کنند و در هنگام تردد در مناطق صعب العبور از زنجیر چرخ استفاده شود.

 

انتهای پیام/پ

 

آبگرفتگی در استان کرمانشاه

برچسب ها: بارندگی ، ستاد بحران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.