سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به ولایت‎پذیری حضرت فاطمه زهرا (س) توجه شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: ولایت‌پذیری حضرت فاطمه زهرا (س) باید مورد توجه جدی باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‎آموزان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در جریان دیدار از نمایشگاه دانش‎آموزی مدرسه انقلاب در دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی شهرکرد گفت: دهه فجر فرصتی برای توجه به اسلام و ارزش‌های اسلامی به عنوان اساسی‎ترین و مهم‌ترین مسأله در انقلاب اسلامی است.

وی افزود: تقارن ایام فاطمیه و سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیه) و دهه فجر، باید ما را بیش ار پیش به ولایت پذیری و حمایت آن حضرت (س) از ولی و امام زمان خویش (ع) نزدیک‌تر و متوجه‌تر کند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، خطاب به دانش آموزان و با بیان اینکه که امروز چشم دنیا متوجه ایران اسلامی و شما آینده‎سازان است تأکید کرد: شما دختران می‎بایست با الگو گرفتن از حضرت زهرا (س) و حضرت زینب کبری (س) و همچنین به برکت انقلاب اسلامی که آزادی و عزت را برای ملت ایران به ارمغان آورد، به سوی رشد، پیشرفت و بالندگی اسلامی حرکت کنید.

گفتنی است: ششمین دوره جشنواره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب، از ۱۲ بهمن‎ماه جاری و همزمان با سراسر کشور، در بیش از ۷۰ مدرسه متوسطه اول و دوم دخترانه و پسرانه استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد و تا پایان بهمن ادامه دارد.

انتهای پیام/ش

اسلام و ارزش‌های اسلامی مهم‎ترین مسأله در انقلاب اسلامی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.