سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد 14 درصدی تولید در گروه فولاد مبارکه

گروه فولاد مبارکه در 10 ماه سال 1396 موفق شد با تولید 7 میلیون و 213 هزار تن فولاد خام در مجموع به رشد 16 درصدی نسبت به مـدت مشابه سال قبل دست یابد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه گروه فولاد مبارکه (شرکت فولاد مبارکه، مجتمع فــــولاد ســــــبا و شــرکت فــولاد هرمزگان)  در 10 ماه سال 1396 موفــق شد با تولید 7 میلیون و 213 هزار تن فولاد خام در مجموع بـــه رشد 16 درصدی نسبت به مـدت مشــابه ســال قبل (6 میلیون و 193 هزار تن) دست یابد.

مختار بخشیان معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه ضمن با تشریح عملکرد هریک از شرکت‌های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه، اظهار کرد: در بازه زمانی مذکور شرکت فولاد مبارکه موفق شد با تولید 5 میلیون و 427 هزار تن فولاد خام نسبت به میزان تولید مدت مشابه سال قبل (4 میلیون و 733 هزار تن) رشدی 15 درصدی را به ثبت برساند.

وی با تأکید بر اینکه هدف‌گذاری فولاد مبارکه برای سال 1396 تولید 6 میلیون و 200 هزار تن فولاد خام است، افزود: به یقین با این پیشرفت بسیار خوب و با تلاش همکاران تا پایان سال جاری اهداف ترسیم شده محقق خواهد شد.

معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه در ادامه در خصوص عملکرد مجتمع فولاد سبا گفت: طی 10 ماه نخست همکاران این مجتمع موفق شدند 623 هزار تن فولاد خام تولید کنند و نسبت به میزان تولید مدت مشابه سال قبل (548 هزار تن) به رشد 14 درصدی دست یابند.

وی رشد تولید در شرکت فولاد هرمزگان را بسیار چشمگیر و بی‌سابقه دانست و با بیان اینکه در سال جاری فولاد هرمزگان تولید یک میلیون و 400 هزار تن تختال را هدف‌گذاری کرده است، بیان کرد: کارکنان بلندهمت این شرکت نیز در 10 ماههٔ سال 1396 توانستند به افتخارات زیادی دست یابند و با تولید یک میلیون و 1630هزار تن تختال و 27 درصد رشد تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل (912 هزار تن) خوش درخشیدند.

بخشیان در بخش پایانی سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش همه کارکنان، پیمانکاران و تأمین‌کنندگان فولاد مبارکه، تصریح کرد: هدف گروه فولاد مبارکه در سال 1396 تولید 8 میلیون و 630 هزار تن فولاد خام است که امیدواریم با کمک خداوند و با همت بلند همه مدیران و کارکنان شرکت‌های زیرمجموعه، این امر محقق شود.

 

انتهای پیام/م 

 

رشدی 15 درصدی تولید فولاد خام در فولادمبارکه

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.