سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید «اشرف غنی» بر گسترش همکاری های نظامی با قزاقستان و ازبکستان

رئیس جمهوری اسلامی افغانستان با «مراد مایکیوف»، رئیس ستاد ارتش قزاقستان و «پاول ارگشیف»، رئیس ستاد ارتش ازبکستان در ارگ ریاست جمهوری کابل دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد اشرف غنی»، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان با «مراد مایکیوف»، رئیس ستاد ارتش قزاقستان و «پاول ارگشیف»، رئیس ستاد ارتش ازبکستان در ارگ ریاست جمهوری کابل دیدار کرد.

اشرف غنی و روسای ستاد ارتش قزاقستان و ازبکستان در این نشست پیرامون موضوعات گوناگون به ویژه مبارزه علیه تروریسم، همکاری های منطقه ای، امنیتی، اقتصادی و ترانزیتی بحث و تبادل نظر کردند.

رئیس جمهور افغانستان گفت: سفر شما فصل تازه ای از روابط و همکاری‌ها در عرصه نظامی به خصوص میان ارتش کشورهای افغانستان، قزاقستان و ازبکستان خواهد گشود و من امیدوارم که مناسبات ما در آینده نیز گسترش  یابد.

روسای ستاد ارتش قزاقستان و ازبکستان ضمن اشاره به شرایط دشوار جنگی در افغانستان بیان کردند: شما در چنین مرحله حساسی، ضمن توجه به مسایل امنیتی، بر توسعه اقتصادی و تامین رفاه مردم افغانستان نیز کار می‌نمایید که این تلاش‌ها قابل ستایش می‌باشد.

آنها تاکید کردند: آرزوی ما این است که افغانستان با تلاش‌های مشترک شرکای منطقه ای و جهانی خود در راستای مبارزه علیه تروریسم و تامین صلح و ثبات دائمی موفق گردد و به پیشرفت‌های خوبی در عرصه‌های اقتصادی و تجارتی نایل شود.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.