سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در جیرفت

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت:سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در شهرستان جیرفت مورد استقبال بی نظیر مردم این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت:سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از ۱۴ بهمن تا ۲۲ بهمن به مدت نه روز در شهرستان جیرفت برگزار شد.

وی افزود:در این دوره از جشنواره ۱۵ عنوان فیلم سینمایی برای عموم مردم در ۴ نوبت اکران شد و شب گذشته با اکران فیلم « به وقت شام »به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا به پایان رسید و مورد استقبال پرشور مردم شهرستان جیرفت قرار گرفت.

اسحاقی با اشاره به اینکه برگزاری جشن سیمرغ و پروانه ها،یکی از خصوصیات این دوره از جشنواره فجر بود تصریح کرد: جشن سیمرغ و پروانه ها با پخش فیلم های؛قهرمانان کوچک،دنیای کیف ها ، فیلشاه،دزد و پری و شکلاتی، به صورت رایگان برای کودکان و نوجوانان مدارس و مهد کودک ها برگزار شد.

حسین اسحاقی پرمخاطب ترین فیلم جشنواره فجر در جیرفت را فیلم به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا عنوان کرد و افزود: در بین فیلم های به نمایش درآمده جشنواره فجر در جیرفت ،فیلم به وقت شام بیشترین و فیلم جاده قدیم به کارگردانی منیژه حکمت کمترین مخاطب را به خود اختصاص دادند.

وی گفت:فیلم های جاده قدیم ،امیر،ماهورا،دارکوب،بمب،مغزهای کوچک زنگ زده،به وقت شام،چهار راه استانبول ،سوءتفاهم،و خجالت نکش همزمان با سراسر کشور در شهرستان جیرفت اکران شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ضمن تشکر از استقبال بی نظیر مردم از جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: بیش از دوهزار نفر از مردم شهرستان جیرفت موفق به تماشای فیلم های این دوره از جشنواره فیلم فجر شدند.


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.