فعالان صنعت گردشگری کشورمان میتوانند با حضور در مجامع بینالمللی بازارهای هدف را شناسایی کنند و روی این اهداف تمرکز کنند. آنها میتوانند در نمایشگاههای بینالمللی شرکت کنند و علاوه بر معرفی ظرفیتهای گردشگری کشورمان از دستآوردهای کشورهای دیگر مطلع شوند.
افزایش تعاملات فعالان گردشگری کشورمان با فعاان گردشگری کشورهای دیگر از نتایج مثبت حضور ایران در نمایشگاههای بینالمللی به حساب میآید.
فعالان صنعت گردشگری کشورمان در سال ۱۳۹۶ حضور چشمگیری در نمایشگاههای بینالمللی داشتند. آنها در فروردین ماه سال گذشته در نمایشگاه بینالمللی گردشگری بولیوی و سیزدهمین نمایشگاه cottm چین حضور داشتند. آنها در همین ماه به بیست و سومین نمایشگاه بینالمللی اوکراین رفتند و حضور در نمایشگاه میلان را نیز تجربه کردند.
رویداد روز ایران در اردیبهشت ماه سال گذشته در کشور آلبانی برگزار شد. این روز بهترین موقعیت برای معرفی ظرفیتها و جاذبههای گردشگری کشورمان بود.
خرداد ماه سال ۱۳۹۱ نیز زمان حضور فعالان گردشگری کشورمان در بازارچه بزرگ اسلامی بود. این بازارچه در سنگاپور برگزار شد و توجه خاصی به گردشگری غذایی داشت.
همچنین حضور در نمایشگاه بینالمللی هتلداری چین گوانگجو، نمایشگاه بینالمللی گردشگری ورشو لهستان و جشنواره مهرجان مسقط ۲۰۱۸ در تقویم نمایشگاهی فعالان گردشگری کشورمان ثبت شده است.
انتهای پیام/