سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۲۰ درصدی وقوع سرقت در شهرستان ساری

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از کاهش ۲۰ درصدی وقوع سرقت در بهمن ماه سال جاری در سطح شهرستان ساری خبر داد.

سرهنگ ناصر علی صفر پور معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با اجرای طرح‌های پیشگیرانه و تقویت گشت‌های انتظامی در  شهرستان ساری در بهمن امسال شاهد کاهش ۲۰ درصدی وقوع سرقت‌ها هستیم.

وی از افزایش ۷۰ درصدی کشف جرائم در این مدت خبر داد و افزود: مردم نقش بسزایی در امنیت دارند و همکاری مردم در پیشگیری از جرائم و حتی در کشف جرم نیز مهم است.

سرهنگ صفرپور با بیان اینکه توجه و عمل به توصیه‌های پلیس، بستر وقوع جرم را کاهش می‌دهد، گفت: آحاد جامعه باید سهم و نقش خود در تأمین امنیت را ایفا کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران بر ضرورت رویکرد پیشگیرانه و اقدامات پیش دستانه به منظور کاهش جرائم تأکید کرد و افزود: ارتقاء امنیت اجتماعی با همکاری و مشارکت مردمی محقق می‌شود، پس تمام افراد جامعه باید به معنای واقعی، شهروند باشند و نسبت به وظیفه و نقش خود احساس مسئولیت کنند.

وی گفت: وجود امنیت پیش شرط ضروری برای پیشرفت هر جامعه است و نیروی انتظامی مهم‌ترین متولی حفظ نظم و امنیت در جامعه محسوب می‌شود.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران افزود:امروز ما به خود می‌بالیم که در جامعه و فضایی زندگی می‌کنیم که معطر به عطر بهترین جوانان این آب و خاک است که برای دفاع از دین، کشور و ناموس، جان خود را تقدیم کردند و در واقع آسایش و احساس امنیت ما همه به برکت رشادت‌های شهدا و وجود جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهداست.

سرهنگ صفر پور با هشدار به شهروندان از آنان خواست، وسایل و اشیا قیمتی مانند موبایل و تبلت  را داخل خودرو و در معرض دید قرار ندهند که این اقدام انگیزه سرقت در افراد را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/آ

وقوع سرقت در شهرستان ساری کاهش یافت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.