سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح امنیتی، انتظامی و ترافیکی استقبال از بهار در مازندارن

فرمانده انتظامی مازندران از آغاز طرح استقبال از بهار با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات عیدنوروز از امروز تا ۲۸ اسفندماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به روز‌های پایانی سال و حضور شهروندان برای تهیه مایحتاج زندگی و اقلام مورد نیاز تعطیلات نوروز در مراکز تجاری و بازار در سطح شهر و افزایش تردد در معابر عمومی و خیابان‌ها و افزایش بار ترافیک از اجرای طرح ویژه امنیتی، انتظامی و ترافیکی استقبال از بهار از امروز ۲۳ بهمن ماه تا ۲۸ اسفندماه خبر داد.

وی با اشاره به تقویت گشت‌های انتظامی و اقدامات پیشگیرانه پلیس در راستای پیشگیری و مقابله با جرائم و همچنین روان سازی و کاهش بار ترافیک و برخورد با تخلفات راهور، افزود: در این طرح با اشرافیت اطلاعاتی با هرگونه جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در اماکن، صنوف و بازار برابر قانون برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی مازندران از آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای استقبال از مهمانان و گردشگران در ایام نوروز خبر داد و گفت: در طرح استقبال از بهار از ظرفیت نگهبانان محله شرکت‌ها و موسسات حفاظتی ومراقبتی، پلیس افتخاری به منظور پیشگیری از جرائم استفاده خواهد شد.

سردار میرفیضی با اشاره به برگزاری جلسات تعاملی با بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری و تقویت حفاظت فیزیکی این اماکن از تعامل و همکاری همه جانبه همه سازمان‌ها و دستگاه‌های امدادی و خدماتی در این ایام خبر داد و افزود: تعامل و همکاری شهروندان با پلیس و رعایت نکات ایمنی و مراقبتی در زمان خرید و حضور در مراکز تجاری نقش بسزایی در کاهش و پیشگیری از جرائم به ویژه سرقت دارد.

انتهای پیام/آ

آغاز طرح استقبال از بهار نیروی انتظامی مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.