سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تقدیر نماینده ولی فقیه در خوزستان و استاندار از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز و استاندار خوزستان در پیامی از حضور باشکوه مردم ولایتمدار استان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن تشکر نمودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان و آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در پیامی مشترک، حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نشانه وفاداری و دلبستگی مردم متدین و انقلابی استان به دستاوردها و آرمان های امام راحل و شهدای پرافتخار عنوان کردند.

متن این پیام به این شرح است؛ مردم خوزستان با حضور چشم نواز و تماشایی، یک دل و یک رنگ و پیوند مستحکم با انقلاب اسلامی، افتخاری بزرگ آفریدند که در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد.

در ادامه این پیام آمده است؛ مردم خوزستان در جای جای آن با حضور یکپارچه و متحد به همه دشمنان فهماندند که در دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان های مقدس آن لحظه ای تردید به خود راه نمی دهند، ما باید از این مردم فهیم و مومن تشکر کنیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان نیز در بیانیه ای، حضور باشکوه و با عظمت مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن را ستود.

در این بیانیه آمده است؛ مردم بصیر و انقلایی خوزستان با شور ملی و احساس مسئولیت، حضوری حماسی رقم زدند و دنیا را متحیر و مبهوت حضور خود کردند.

حضرات آیات شفیعی، فرحانی، احمدی شاهرودی و حیدری نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، لشگر 92 زرهی اهواز و مجمع نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی از حضور مقتدرانه و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر نمودند.

گفتنی است؛ راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در بیش از 70 نقطه شهری و بسیاری از روستاها استان به صورت خودجوش برگزار گردید.

انتهای پیام/گ

نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کردند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.