سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث مدرسه 3 كلاسه خیرساز روستای پاتلی عنبرآباد

کلنگ احداث مدرسه سه کلاسه خیرساز روستای پاتلی بنام شادروان اسماعیل انگزی از توابع شهرستان عنبرآباد به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مهران سنجری‌نیا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبر آباد گفت: با توجه به اینکه برخی از مدارس اين شهرستان فاقد استحکام لازم است و نیازمند احداث مدرسه برای این منطقه بودیم لذا با پیگیری های انجام شده توانستیم در ایام دهه مبارک فجر کلنگ این مدرسه با حضور خیر مدرسه ساز و مسئولان شهرستان عنبرآباد با زيربنای 200متر مربع و اعتباری بالغ 2 هزار و 500 میلیون ريال زده شود.


وی تصریح کرد: مدرسه‌سازی در واقع، مشارکت در سرمایه‌های فکری و فرهنگی جامعه است و تلاش برای گسترش فضاهای آموزشی مطلوب و استاندارد زمینه رشد و شکوفایی هر چه بهتر دانش‌آموزان این منطقه را فراهم می‌کند این مدرسه خیرساز سه کلاسه با تمامی امکانات و تجهیزات لازم برای دانش‌آموزان احداث می شود.


سنجری نيا اظهار داشت: شهرستان عنبرآباد آمادگی لازم برای جذب خیران مدرسه ساز را دارا می باشد و خوشبختانه تا کنون اقدامات بسیار خوبی توسط خیران مدرسه ساز صورت گرفته است و به زودی کلنگ مدرسه خیرساز دیگر در روستای محمود آباد این شهرستان زده می‌شود.


وی عنوان کرد: مدرسه سازی در شهرستان عنبرآباد به یک فرهنگ تبدیل شده است و امیدواریم ضریب مشارکت مردم در مدرسه سازی همچنان افزایش یابد و هر فردی که به آموزش و پرورش و احداث مدرسه کمک کند، خدمتی ماندگار و ارزشمند انجام می دهد.
انتهای پیام/ی

کلنگ زنی مدرسه در عنبرآباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.