سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۷۰ میلیارد ریال به زیر ساخت‌های ورزش شهرستان دشتی

فرماندار دشتی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان گفت: دولت نگاه و توجه ویژه‌ای حوزه جوانان دارد به‌طوری که امسال ۷۰ میلیارد ریال به زیر ساخت‌های ورزش شهرستان دشتی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله نادری صبح امروز در نشست بررسی طرح‌های ورزشی و توسعه زیرساخت‌‌های این حوزه در شهرستان دشتی اظهار داشت: ظرفیت‌های خوبی در حوزه ورزش شهرستان دشتی وجود دارد که باید از این قابلیت برای معرفی شهرستان به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی با بیان اینکه ورزش نقش به‌سزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد، افزود: ورزشکاران دشتی به عنوان سفیران ورزش بایددر معرفی شهرستان نقش موثر خود را نشان دهند و توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

نادری با تاکید بر اینکه از همه توان برای حمایت از ورزش شهرستان استفاده می‌شود بیان کرد: شهرستان دشتی در زمینه فوتبال جایگاه بالای در سطح استان بوشهر به خود اختصاص داده که می‌طلبد حمایت ویژه‌ای به این بخش صورت گیرد.

فرماندار دشتی با بیان اینکه حوزه ورزش شهرستان باید دارای برنامه باشد تاکید کرد: افق و آینده ورزش شهرستان دشتی باید در برنامه چشم‌انداز ترسیم شود.

وی از اختصاص اعتبارات به طرح‌های ورزشی در این شهرستان خبرداد و تصریح کرد: دولت نگاه و توجه ویژه‌ای حوزه جوانان دارد به‌طوری که امسال 70 میلیارد ریال به زیر ساخت‌های ورزش شهرستان دشتی اختصاص یافته است.

فرماندار دشتی با بیان اینکه توجه ویژه‌ای به زیرساخت‌های ورزشی دشتی شده خاطر نشان کرد: در حوزه زیرساخت‌های ورزش کارهای خوبی صورت گرفته که از نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر تقدیر وتشکر می‌شود.

نادری با تاکید بر اینکه مشکلات اسپانسر ورزشکاران شهرستان باید برطرف شود گفت: از تمام توان برای توسعه زیرساخت‌ها در همه عرصه‌ها شهرستان استفاده می‌شود که مشارکت مردم به ویژه ورزشکاران در این حوزه‌ها امری مهم و ضروری است.

انتهای پیام/ م

۷۰ میلیارد ریال به طرح‌های ورزشی دشتی اختصاص یافت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.