سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان مهریز؛

شهرستان مهریز آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی

رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری اشهرستان مهریز از امادگی کامل اقامتگاها و مجتمع های خدماتی رفاهی این شهرستان برای پذیرایی از مهمانان نوروزی خبر داد.

رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری اشهرستان مهریزدرگفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  از آمادگی کامل اقامتگاها و مجتمع های خدماتی رفاهی این شهرستان برای پذیرایی از مهمانان نوروزی خبر داد.

علی اصغر صمدیانی گفت :شهرستان مهریز با ۲اثر تبت جهانی ۹۵ اثرثبت ملی و ۳ رشته صنایع دستی ثبت شده در فهرست اثارملی اولین شهرستان استان میباشد که دارای ۲اثر تاریخی ثبت جهانی است .

وی افزود: در حال حاضر اماکن اقامتی شهرستان مهریز شامل ۶اقامتگاه سنتی و همچنین ۲بوم گردی فعال میباشد که با تعداد ۱۷۷تخت در هفتاد اتاق پذیرای مسافرین و گردشگران خواهند بود.

صمدیانی همچنین از فعالیت بیش از ۲۰رستوران بین راهی ،۳سفره خانه سنتی برای سرویس دهی به گردشگران و بازدید کنندگان خبر داد ،ضمنا گفت به امید الهی این خدمات در حال گسترش بوده که شامل افتتاح حدودا ۴بوم گردی و دوسفره خانه سنتی که تاپیش از اغاز سال جدید به بهره برداری میرسد.

شهرستان مهریز دارای آثار تاریخی و گردشگری متعددی است از آن جمله می‌توان از باغ پهلوان ‌پور، چشمه غربالبیز، کوه ریک، کاروانسرای زین‌الدین، قلعه سریزد، سرو کهنسال، زیارتگاه پیرنارکی و سایر آثار نام برد.

مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ی

 آمادگی شهرستان مهریز از پذیرایی  میهمانان نوروزی 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.