سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور تولیت آستان قدس رضوی در یادواره شهدای نهاوند

فرمانده سپاه نهاوند گفت: حجت الاسلام رئیسی، سخنران یادواره شهدای گروه انقلابی ابوذر و ۸۵۰ شهید شهرستان نهاوند می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کامران کریمی، فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: حجت‌الاسلام‌مغیثی امام‌جمعه نهاوند، سردار حاج میرزا سلگی جانباز نهاوند و جمعی از فعالان فرهنگی به نمایندگی از خانواده شهدا این شهرستان باحجت‌الاسلام‌ سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی دیدار کردند.

وی گفت: مراسم یادواره شهدای گروه انقلابی ابوذر و ۸۵۰ شهید شهرستان نهاوند روز ۳۰ بهمن سال جاری در مصلای نماز جمعه برگزار می شود.

کریمی افزود: ۶ نفر ازشهدای گروه گروه انقلابی ابوذر نهاوند به نام های ولی‌الله سیف، بهمن منشط، حجت عبدلی، روح‌الله سیف، عباد الله خدا رحمی و ماشاالله سیف بودند که هرکدام از این عزیزان همانند همه ما در این دنیا خواسته‌های داشتند که ترجیح دادند فارغ از فرش، عرشی باشند.

وی اظهار داشت: شهرستان نهاوند در طول دفاع مقدس 850 شهید سرافراز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و همواره در عرصه‌های مختلف پایبندی خود به‌نظام مقدس اسلامی را نشان داده است.

نمونه ایثارگری مردم نهاوند تقدیم 6 شهید سرافراز گروه انقلابی ابوذر در سال 52 است که به‌عنوان اولین گروه‌های مخالف با حکومت ستم‌شاهی بر ضد ظلم قیام کردند و در سحرگاه بهمن 52 در میدان چیتگر تهران به شهادت رسیدند.

یادواره شهدای گروه انقلابی ابوذر و گرامیداشت یاد و خاطره 850 شهید شهرستان نهاوند هرسال در تاریخ 30 بهمن سالروز شهادت شهیدان گروه ابوذر در نهاوند برگزار می شود و هرسال یک سخنران کشوری به دعوت خانواده شهدا در این مراسم شرکت می کند.

انتهای پیام/ س

سخنرانی حجت الاسلام رییسی در یادواره شهدای نهاوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.