سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی ائمه جمعه استان قزوین از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

ائمه جمعه استان قزوین با صدور پیامی از حضور مردم آگاه و با بصیرت استان قزوین در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان قزوین

حضور آگاهانه و پرشور شما مردم مومن و انقلابی استان قزوین در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری در تاریخ پر فروغ و پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدا، امام شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بود.

طنین الله اکبر و فریاد انزجار شما امت بیدار دل و آزادیخواه از جنایات امریکا و اسرائیل غاصب و دیگر کشور‌های استعماری لرزه بر پیکره پوشالی نظام پلید "سلطه" انداخت و بار دیگر جلوه‌ای از اتحاد ناگسستنی و ولایتمداری را در مقابل چشمان جهانیان به منصه ظهور رساند.

ائمه جمعه استان با تبریک مجدد سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ورود به چهلمین سال از عمر با برکت این نظام الهی؛ ضمن شکرگزاری به درگاه خدای متعال و افتخار و سربلندی به وجود مردمی هوشیار و انقلابی؛ از جوشش ایمان و تجلی بصیرت و حضور شما مردم آگاه، فهیم و با بصیرت استان قزوین در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن و خلق حماسه‌ای دیگر در اعلام حمایت از رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) و همه‌ی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که تمامی یاوه گویی‌ها و سیاه نمایی‌های دول استکباری و ایادی أجیر شده‌ی آنان را نقش بر آب ساختید، تشکر و قدردانی می‌نماییم.

انتهای پیام/

پیام قدردانی از حضور تماشایی مردم در راهپیمایی

برچسب ها: دهه فجر ، نماز جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.