سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تقدیر نماینده ولی فقیه در کردستان از حضور حماسی مردم

نماینده ولی فقیه در کردستان با صدور پیامی از حضور حماسی مردم این استان در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایند ولی فقیه در کردستان، متن پیام آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی به این شرح است:

مردم سر افراز و همیشه در میدان کردستان

گام های استوار شما همیشه افتخار آفرین بوده است و دشمنان شما فراموش نکرده اند آن گام هایی که در هشت سال جنگ تحمیلی به دفاع از انقلاب اسلامی برداشته شد و امروز در راهپیمایی 22 بهمن آمد و حماسه دیگری را خلق کرد.

درود بر بصیرت و آگاهی شما که همیشه در لحظه نیاز، صحنه رویارویی با بد دلان و بد خواهان را عرصه پیروزی حق می سازید و نمایشگاهی از عزت و عظمت را برای نظاره می آرایید.

به نظر می رسد 39 سال حضور مردم شریف کردستان هم پای تمام مردم ایران برای دفاع از حریم انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا و رهبر فرزانه انقلاب برای دشمنان کافی باشد تا از خواب غفلت بیدار شوند و دست از نیرنگ توطئه چینی برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی دست بردارند.

همچنین دوستان و دشمنان کردستان بدانند که این مردم راه خود را شناخته و تصمیم خود را گرفته است و همواره پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

در پایان مجددا از حضور حماسی مردم کردستان در 22 بهمن 96 که وعده مقام معظم رهبری را به عرصه عمل رسانده و حماسه تماشایی را خلق کردند مجددا تشکر می نمایم.

انتهای پیام/م

نماینده ولی فقیه در کردستان از حضور حماسی مردمدرراهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد

 

 

 

برچسب ها: دهه فجر ، 22 بهمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.