سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای مسابقات کاپ آسیایی که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود، آماده می‌شوم

ملی‌پوش اصفهانی تیراندازی با کمان گفت:برای مسابقات کاپ آسیایی که اسفندماه سال جاری به میزبانی تایلند برگزار می‌شود، آماده می‌شوم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امین پیرعلی  اظهار کرد: تیم ملی تیراندازی با کمان برای شرکت در مسابقات داخل سالن راهی آمریکا شد اما من تمرینات خارج از سالن داشتم.

وی افزود: برای مسابقات کاپ آسیایی که اسفندماه سال جاری به میزبانی تایلند برگزار می‌شود، آماده می‌شوم.

این ملی‌پوش اصفهانی با بیان اینکه از 27 دی تا 16 بهمن‌ماه در امیدیه اردوی تدارکاتی برگزار شد، یادآور شد: احتمالا از اواخر هفته جاری نیز اردوی جدید برای مسابقات کاپ آسیا شروع شود.

وی با اشاره به قطعی بودن اعزام تیم ملی به کاپ آسیایی بیان داشت: هنوز کادر فنی اسامی نفرات اعزامی را اعلام نکرده و معلوم نیست من در لیست نفرات اعزامی قرار داشته باشم یا خیر و اما احتمالا در اردوی جدید باز هم رکوردگیری شده و نفرات مشخص شوند.

پیرعلی با ابراز امیدواری نسبت به اعزام در مسابقات کاپ آسیایی تایلند متذکر شد: امیدوارم با حضور در این پیکارها شروع خوبی برای سال 2018 داشته باشم زیرا سال آینده بازی‌های آسیایی را نیز در پیش رو داریم که حکم سهمیه المپیک 2020 را نیز دارد و امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنم.

 

انتهای پیام/م 

 

برگزاری مسابقات کاپ آسیایی درتایلند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.