سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ونداد غیبی و آریسا سبزه زار قهرمانان تنیس جام فجر در کرمان

مسابقات تنیس جام فجر که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، در دو بخش زیر 16 سال پسران و آزاد بانوان در کرمان برگزار شد، با قهرمانی ونداد غیبی و آریسا سبزه زار پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمیدرضا زرکش، رییس کمیته مسابقات هیئت تنیس استان کرمان با اشاره به اینکه مسابقات تنیس رده سنی زیر 16 سال پسران، جام فجر، با حضور 15 شرکت کننده از شهرستان های کرمان و رفسنجان 19 تا 22 بهمن جاری در باشگاه تنیس اقبال کرمان برگزار شد، گفت: در پایان این رقابت ها، ونداد غیبی، عرشیا مالکی و علی استوار به ترتیب عناوین اول تاسوم را از آن خود کردند.

وی با بیان اینکه مسابقات تنیس آزاد بانوان جام فجر نیز با حضور 12 شرکت کننده از شهرستان های کرمان و سیرجان 19 تا 22 بهمن جاری در باشگاه تنیس هتل پارس کرمان برگزار شد، افزود: در نهایت، آریسا سبزه زار، میترا ابراهیمی و رعنا بارزمان مقام های اول تا سوم رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

زرکش تصریح کرد: مراسم اختتامیه این مسابقات ۲۲ بهمن ماه، همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار و جام قهرمانی و جوایز اهدا شد.

وی با اعلام اینکه امیر محسن صابر ماهانی در بخش پسران و فرانک حسنی در بخش بانوان سرداوری این دوره از رقابت ها را عهده دار بودند، یادآور شد: مریم مهدی نژاد، عباد اردستانی، فارس فروغی و مجید میرزائی در بخش پسران و ارفع زنگی آبادی و نیایش میرزائی در بخش بانوان در این مسابقات قضاوت کردند.

زرکش با قدردانی از نیما آروین مسئول هماهنگی بخش پسران، فاطمه ذکائی، مسئول هماهنگی بخش بانوان، فردین غیبی، مدیر باشگاه تنیس اقبال و شکیبا پورتقی مدیر باشگاه تنیس هتل پارس ابراز امیدواری کرد: روز به روز شاهد پیشرفت رشته تنیس خاکی در کرمان باشیم.

مسابقات تنیس جام فجر در دو بخش زیر 16 سال پسران و آزاد بانوان 19 تا 22 بهمن جاری در کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

پایان رقابت های تنیس جام فجر در کرمان

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.