سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اتحادیه رادیو تلویزیون‌های عراق:

آیت الله سیدعلی خامنه‌ای رهبری آگاه و مقتدر هستند

رئیس اتحادیه رادیو تلویزیون‌های عراق اظهار کرد آیت الله سیدعلی خامنه‌ای رهبری مقتدر هستند که به خوبی به حقایق توطئه‌های آمریکا آگاهی دارند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی العهد، سید حمید الحسینی، رئیس اتحادیه رادیو تلویزیون های عراق، گفت: آیت الله سیدعلی خامنه‌ای رهبری آگاه و مقتدر هستند و کل منطقه را رهبری و مدیریت می کنند. وی از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از عراق در جنگ با گروه وهابی-صهیونیستی داعش نیز تمجید کرد.

سید حمید الحسینی افزود: آمریکا عراق را ویران کرد و همه مراکز این کشور را تحت سلطه گرفت. من دست نیروهای ایرانی را که درجنگ با داعش از عراق پشتیبانی کردند، می بوسم و از آنها متشکرم. الحسینی گفت: پس از آنکه شیعیان عراق توانستند نیمی از کرسی‌های مجلس این کشور را دراختیار بگیرند، آمریکا داعش را ایجاد کرد و این کشور را به سمت ویرانی برد؛ زیرا نمی خواهد شیعیان از اقتدار لازم برخوردار باشند.

وی افزود: هنگامی که داعش در عرض دو روز به مرزهای سوریه با عراق و همچنین مرزهای عراق با ایران رسید در آن زمان بود که متوجه شدیم مقصود رهبر انقلاب چه بود. ایشان به خوبی از حقایق نقشه‎های آمریکا و داعش آگاه بودند.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس اتحادیه رادیو تلویزیون‌های عراق درباره آگاهی رهبر معظم انقلاب از توطئه‌های آمریکا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.