سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توضیح معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد درباره سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران

محمد سلطانی‌فر،معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد از بهبود سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدتی پیش و در جریان چهل و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران مسئله تخصیص سهمیه خاص برای تردد خبرنگاران در محدوده مرکزی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه تصمیم بر این شد که به دلیل سختی‌های کار خبرنگاری و اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه همواره برای تهیه خبر در سخت‌ترین شرایط در سطح شهر حضور دارند؛ سهمیه ای خاص برای تردد در مرکز شهر تهران برای این قشر خبری و اصحاب رسانه تعیین گردد.

با این وجود و پس از گذشت بیش از 10 روز از جلسه چهل و دوم شورای شهر تهران، بسیاری از خبرنگاران از سهمیه جدید رضایت نداشتند و این نارضایتی خود را به گوش مسئولان رساندند.  ساعاتی پیش سلطانی فر معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد اسلامی ؛ صفحه شخصی خود در توییتر را با واکنشی به این موضوع به‌روزرسانی کرد و خبر از بهبود سهمیه خبرنگاران داد.

در ادامه متن ارسالی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد اسلامی را مشاهده می‌کنید :

" با توجه به مخالفت اکثر خبرنگاران تهرانی با سیاستهای اتخاذ شده از سوی شهرداری تهران درباره سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران، آمادگی کامل داریم تا از تمام ظرفیت خود برای رفع نگرانی و دغدغه خبرنگاران و اصحاب رسانه در این موضوع و کمک به مدیریت شهری برای کاهش مشکلات موجود، استفاده کنیم. "

انتهای پیام/

واکنش معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد به نارضایتی خبرنگاران از سهمیه طرح ترافیک خود

برچسب ها: اینستاگرام ، سیاسیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مازیار
۰۹:۰۱ ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
پس سهمیه بیماران خاص چه می شود. ؟؟؟؟