سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای فاز‌های پالایشگاه پلدختر در زمین ۵۰ هکتاری

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت لرستان گفت: فاز نخست پالایشگاه پلدختر در ۱۲ هکتار اجرا می‌شود و براساس توافقی که با پیمانکار انجام گرفته کل فاز‌های پالایشگاه پلدختر در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد رضا صفی خانی رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت لرستان اظهار داشت: فاز نخست پالایشگاه پلدختر در ۱۲ هکتار اجرا می‌شود و براساس توافقی که با پیمانکار انجام گرفته کل فاز‌های پالایشگاه پلدختر در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار اجرا می‌شود.

وی افزود: با توافقی که با سرمایه گذار این طرح انجام گرفته هم صنایع پایین دستی وهم طرح توسعه آن در آینده نزدیک با سرمایه گذاری‌های بهتری انجام می‌گیرد و سبب رونق و بهبود فضای کسب وکار در پلدختر می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت لرستان عنوان کرد: مهمترین ظرفیت‌های پلدختر معادن گچ و آهک است که با استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستان وبا پیگیر‌هایی که انجام می‌گیرد امیدواریم در آینده نزدیک شاهد شکوفایی اقتصادی در این منطقه باشیم.

حمید رضا کاظمی نماینده پلدختر ومعمولان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: این طرح نخستین پالایشگاه در لرستان است که اجرا می‌شود؛ منطقه پلدختر تنها منطقه نفت خیز لرستان است که روزانه ۴۵۰ هزار بشکه نفت از طریق خطوط لوله به قسمت‌های میانی کشور منتقل می‌کند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان جا داشت یک طرح پالایشگاهی در این منطقه ایجاد شود که با قولی که سرمایه گذار طرح داده است فاز نخست آن ۲۲ بهمن سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده پلدختر ومعمولان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم پلدختر خاطره خوشی از کلنگ زنی‌ها ندارند که امیدواریم با اجرای این طرح خاطره خوشی برای آن‌ها به جای بگذارد.

انتهای پیام/م

فازهای پالایشگاه پلدختر در زمین ۵۰ هکتاری اجرا می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.