سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باهنر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مسئولان به گوش باشند که حضور مردم در راهپیمایی به معنای رضایت از عملکرد قوای سه گانه نیست

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:مسئولان مطالبات به حق مردم را بشنوند و بدانند که این حضور به معنای رضایت از عملکرد قوای سه گانه نیست.

محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه خلاف تبلیغات تریبون‌های دشمن که مردم به علت مشکلات اقتصادی در راهپیمایی حضور نیابند، مردم آمدند، اظهار کرد: شکر خدا مردم ما نشان دادند آنقدر شعور دارند که مسائل را از هم تفکیک کنند و دشمنان ما آنقدر از شعور بی بهره اند که از هر فرصتی برای اهداف خود بهره می‌برند.

 وی ادامه داد: امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است، رئیس جمهور آمریکا طی ٥- ٦ ماه گذشته حرف‌های بی ربطی زده و توهین‌هایی به ملت ایران کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام متذکر شد: چند هفته پیش تعدادی از مردم مطالبات به حقی داشتند و به خیابان‌ها آمدند اما برخی می‌خواستند این اعتراض را به اغتشاش تبدیل کنند.

باهنر تاکید کرد: طی ماه‌های گذشته مردم ما دیدند که داعشِ دست پرورده آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی برچیده شد که این نتیجه رهنمود‌های رهبری و رشادت‌های سرداران قهرمانی، چون حاج قاسم سلیمانی بود.

وی افزود: در نهایت فرصتی فراهم شد که امروز بیش از پیش به صورت یک پارچه مردم دین خود را به انقلاب ادا کنند.

باهنر تاکید کرد: مسئولان باید به گوش باشند که این حضور به معنای رضایت از عملکرد قوای سه گانه نیست، مردم مطالبات به حقی دارندؤ مسئولان مملکت گوششان نمی‌شنود سمعک بگذارند و اگر چشمشان نمی‌بیند عینک بزنند تا مطالبات به حق مردم را بشنوند و ببینند.

وی تصریح کرد: این حضور به معنای مهر تایید زدن بر نظام اسلامی و دشمنی با آمریکا و اسرائیل است و لذا باید سایر رفتارهایمان را اصلاح کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۶:۴۵ ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
ما همه آماده یک اشاره ایم تا وفاداری خود را به انقلاب اسلامی ثابت کنیم
ناشناس
۰۶:۴۵ ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
ما همه آماده یک اشاره ایم تا وفاداری خود را به انقلاب اسلامی ثابت کنیم
م ر
۱۹:۰۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
با شما موافقم