سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بورسیه 10نفر اول کنکور منوجان توسط شرکت گهر زمین

فرماندار منوجان گفت: 10نفرکنکور اول برگزیده منوجان در کنکور سال 97توسط شرکت گهر زمین سیرجان بورسیه می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمد حجتی پور فرماندار منوجان گفت : حضور چهره های فرهنگی در شرکت گهر زمین معین اقتصاد شهرستان  برای آموزش و پرورش یه فرصت است و ما باید آن را غنی  بشماریم و از آن در جهت پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش استفاده کنیم.

وی افزود: در بحث تامین سرانه غذایی دانش آموزان شبانه روزی نهایت دقت صورت گرفته است و غذای دانش آموزان کیفیت بسیار عالی داردکه جای قدردانی دارد.

حجتی پور تاکید کرد : حضور سرمایه گذار در هر شهرستان سرعت توسعه آن را افزایش می دهد که خوشبختانه در منوجان شاهد این امر هستیم.

وی بیان کرد :با تمام توان از ظرفیت به وجود آمده در شهرستان برای توسعه و پیشرفت آن استفاده خواهیم کرد و نهایت همکاری را با شرکت گهر زمین خواهیم داشت.

عبدالرضا دانشور نماینده شرکت گهر زمین گفت:با تصمیم مسؤلان شرکت کلیه هزینه های دانشگاه 10 نفر اول کنکور 97 در منوجان پرداخت می شود و همچنین این عزیران در صورت تمایل می توانند به استخدام شرکت گهر زمین در آیند.

دانشور خاطر نشان کرد :در بحث فرهنگی و با هماهنگی آموزش و پرورش،معین اقتصادی منوجان بنا دارد هنرستان کاردانشی را در منوجان تاسیس کند.

وی اظهار کرد :در صورت تایبد وزارت علوم به زودی در شهرستان منوجان،دانشکده ملی احداث و در رشته های علوم پایه دانشجو می پذیرد.

یاد آور میشود تعداد 100تخته پتو،بالشت،تشک و 10عدد تختخواب دو طبقه توسط شرکت گهر زمین به هنرستان دخترانه ابرار اهدا شد.

شرکت گهر زمین معین اقتصاد مقاومتی شهرستان منوجان محسوب میشودکه کار خود را از سال ۹۵در این شهرستان آغاز و تاکنون چند طرح و پروژه را در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی در دستور کار دارد.

انتهای پیام/ح

بورسیه کنکوری های منوجان توسط شرکت گهر زمین

برچسب ها: کنکور ، اخباراجتماعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.