سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باید با عمل انقلابی کشورمان را بسازیم

نماینده مردم شاهین‌شهر میمه و برخواردرمجلس شورای اسلامی گفت: باید با عمل انقلابی کشورمان را بسازیم، همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمود «من یک انقلابی‌ام»، همه مسؤولان و آحاد مردم هم چون یک انقلابی برای ایران سرافراز تلاش کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسین‌علی حاجی دلیگانی در پایان راهپیمایی 22 بهمن مردم در شاهین‌شهر اظهار کرد: تفکر و عمل انقلابی عامل پیشرفت انقلاب اسلامی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57، دفاع مقدس و شکست گروه تروریستی داعش بوده است.

وی افزود: باید با عمل انقلابی کشورمان را بسازیم، همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمود «من یک انقلابی‌ام»، همه مسؤولان و آحاد مردم هم چون یک انقلابی برای ایران سرافراز تلاش کنند.

نماینده مردم شاهین‌شهر میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه مسؤول به اجرای اصول قانون اساسی هستیم؛ در قانون اساس کشور که از شرع مقدس اسلام گرفته‌شده و به تأیید ولی‌فقیه رسیده تصریح‌شده است که اشتغال، بیمه همگانی، مسکن، بهداشت و درمان و بیمه همگانی حق همه آحاد ملت است و دولت‌ها باید برای تحقق این اصول برای مردم تلاش کنند.

حاجی دلیگانی بابیان این‌که ایران کشور ثروتمندی است ادامه داد: مسؤولان آستین همت بالا بزنند و با تفکر انقلابی و مدیریت صحیح از منابع کشور به‌درستی استفاده کنند و چهره محرومیت و تنگ‌دستی را از کشور پاک کنند.

 عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب بیان کردند، سه‌پایه شوم فقر، فساد و تبعیض عامل انحطاط هر جامعه‌ای خواهد بود؛ برای رسیدن به امنیت پایدار، تأمین معیشت مردم و عزت بین‌المللی باید همه مسؤولان با عوامل فقر، فساد و تبعیض مبارزه کنند.

وی تصریح کرد: وحدت آحاد ملت عامل سربلندی کشور در گذرگاه‌های سخت  حوادث تاریخ انقلاب اسلامی است که هر بار انسجام خود را به بهترین شکل به نمایش گذاشتیم، آمریکا و دولت‌های مکار هم‌پیمان آن‌ها جرأت نکردند به میهن اسلامی تعدی و تجاوز کنند.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه کشور به هشدارهای مقام معظم رهبری در خصوص خطر نفوذ دشمن در بین تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران اشاره کرد و اظهار داشت: دولت آن‌طور که شایسته بود به اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری انقلاب اسلامی عمل‌نکرده است، دستور حکومتی که کشور را می‌تواند در بخش اقتصادی قدرتمند کند.

وی با خطاب قرار دادن صاحبان برخی از کانال‌های مجازی که مطالب دروغ  علیه دستاوردهای نظام منتشر می‌کنند، گفت: این کانال‌های وابسته  دشمن، ملت ایران چرا خیانت‌های شاهان گذشته را در پاره‌پاره کردن خاک کشورمان و انعقاد قراردادهای ننگین گلستان، ترکمانچای و 1919 را بیان نمی‌کنند؛ جمهوری اسلامی ایران تنها نظام مردمی بوده است که در 200 سال اخیر نگذاشته قطعه از خاک کشورمان به دست متجاوزان بیافتد و جدا شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی از حضور باشکوه مردم شاهین‌شهر در راهپیمایی امسال 22 بهمن قدردانی کرد و گفت: میلیون‌ها جوان ایرانی آماده‌اند جان‌عزیز خود را هم چون شهید محسن حججی برای سربلندی ایران اسلامی فدا کنند؛ این انقلاب به برکت خون شهیدان و تلاش و مجاهدت ملت توانسته است در عرصه‌های دفاعی، علمی، فن‌آوری‌های نوین، اقتصادی و کشاورزی به موفقیت‌های بزرگی دست یابد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.