سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد؛

مردم با حضور پرشور خود حماسه ای بزرگ آفریدند

امیرآبادی گفت:مردم خوبی داریم چراکه نظام و کشورشان را دوست دارندو مسئولان باید بدانند که فرصت خدمت کم است و باید به فکر کار و تلاش برای مردم باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛احمدامیرآبادی فراهانی،نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ،دقایقی قبل در حاشیه حضور در راهپیمایی 22 بهمن،ضمن تقدیر از مردم برای حضورباشکوه در راهپیمایی 22 بهمن گفت:حضور مردم امروز مثال‌زدنی بود و با این حضور پرشور حماسه‌ای بزرگ آفریدند.

وی بیان کرد: مردم خوبی داریم چراکه نظام و کشورشان را دوست دارند اما مسئولی که خدمت نکند را دوست ندارند و مسئولان باید بدانند که فرصت خدمت کم است و باید به فکر کار و تلاش برای مردم باشند.

وی افزود: با اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر افتاد مردم احساس خطر کردند و احساس کردند که برخی سعی دارند آرامششان و انقلاب و کشور را به خطر بیندازند و آمدند تا با برهم زنندگان آرامش کشور مقابله کنند و این پیام مردم است که آرامش می‌خواهند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وظایف مسئولان در برابر ملت مطرح کرد: مسئولان باید به فکر مردم باشند، مردم گله دارند و رفع مشکلات معیشتی و ایجاد اشتغال خواسته مردم است و این کار محقق نمی‌شود جز با تفکر جهادی و کار شبانه‌روزی از سوی نمایندگان، مسوولان و دولت‌مردان.

انتهای پیام /ح

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مثال‌زدنی بود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.