سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور مردم در راهپیمایی نشانه ی اقتدار و ایستادگی است

ریس دفترشورای نگهبان استان در شهرستان دنا گفت: مسولان باید بدانند که این حضور نشان دهنده این است که مردم همیشه پای این انقلاب ایستاده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیاسوج ؛  حجت الاسلام خرم روز در جمع مردم همیشه در صحنه مرکز شهرستان دنا برای حضور حماسی در مراسم ۲۲بهمن چهلمین طلیعه انقلاب اسلامی گفت:حضور مردم در این صحنه بزرگ نشان از دوستداری این مردم به ارمانهای این انقلاب است.

وی گفت:استکبار امروز پوزه اش به خاک مالیده شد و فهمید که این مردم با بصیر ایران اسلامی همیشه پای این انقلاب ایستاده و خواهند ایستاد.

ریس دفتر شورای نگهبان استان کهگیلوبه وبویراحمد تصریح کرد:خوشبختانه شاهد بودیم که مردم علارغم همه سختی و همه مشکلات امروز امدند و با حضور خود حماسه ای دیگر را افریدند.

خرم روز بیان کرد:این حضور نشانه ای اقتدار و ایستادگی است که مسولان باید بدانند که این حضور نشان دهنده این است که مردم همیشه پای این انقلاب ایستاده اند.

وی ابراز کرد:این سختی ها همه نشان از فتنه استبکار برای دلسرد کردن کردن مردم از این انقلاب است.

خرم روز بیان داشت:مسولان باید بدانند که امروز نباید چشمشان به دست بیگانه باشد و با ید با توسعه اقتصاد مقاومتی این نعمت انقلاب اسلامی را افزونی کنند.

وی حضور بصیرت گونه مردم درهمه صحنه ها را نشانه ای ازعزت انقلابیون دانست و گفت:مردم با بصیر انقلاب با بصیرت راه خودشان را از فریب خوردگان جدا کردند.

ریس دفترشورای نگهبان استان ابراز کرد:۲۲بهمن نمادی از عزت ایران اسلامی و تاریخ ما از روزهای ماندکار و یوم الله است.

خرم روز بیان کرد:در چنین روزی مردم با رهبری آن مردم بزرگ که معمار انقلاب بود که جانانه برای پیروزی این انقلاب به پا خواست است.

وی ادامه داد:امام راحل صدای مظلومیت ایران اسلامی را به گوش جهانیان رساند و این نشانه ازمکتبی بودن و نشانه ای از اعتقادات مردمی است.

ریس دفتر شورای نکهبان استان بیان کرد:جوانان امروز سرمایه های این کشورند که قطعا تلاش خواهند کرد برای ابادانی ایران اسلامی در عرصه علمی و فناوری وحتی عرصه دفاعی و موشکی حماسه آفرینی کنند.

خرم روز تصریح کرد: توان موشکی ما امروز دشمن را عصبانی کرده و زمزمه های برای مقابله با توان موشکی ایران را دارند اما گور خورده اند.

وی ادامه داد:مردم ما به خوبی آگاهند و می دانند انچه امروز دشمن را مایوس کرده توسعه توان موشکی و اقتدار ملت ایران در انسوی مرزها است.

خرم روز بیان کرد:کشوری که پشتوانه دین نداشته باشد و مکتب انبیا را حفظ نکند شکست خواهد خورد.

وی ادامه داد:اگر امروز شاهنامه می خوانیم و با عزت در برابرتحریم ها با این مشکلات با افتخار ایستاده ایم همه از این مکتب اسلام است.

رییس دفتر شورای نگهبان استان بیان کرد:امروز ما مدیون جوانانی هستیم که برای این مملکت جان شیرین خود را نثار کردند.

خرم روز ادامه داد:عزت و توان ما در برابر دشمن این است که در انسوی مرزها توانسته ایم دشمن را زمین گیر کنیم.

وی تصریح کرد:دیروز قدرت پوشالی غرب و اسراییل بر همه عیان شد و شاهد بودیم که این دشمن به دریوزگی افتاد و گفتند ما به دنبال تنش در منطقه نیستیم و به دنبال واسطه بودند که به ایران بگویند دیکر این اشتباه را نخواهند کرد.

خرم روز ادامه داد:چهل سال قبل را همه شاهد بودند تنگ ناها را دیدیم و باید امروز برکات این نظام را برای نسل های جدید مرور کنیم.

وی بیان داشت: این انقلاب ریشه درعاشورا و دین مبین اسلام دارد که با رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری توانسته است پیچ های انقلاب را به خوبی عبور کند.

رییس دفتردشورای نگهبان استان تصریح کرد:امام راحل در وصیت نامه اش فرموده اند که این انقلاب ادامه دهند راه انبیا است و مردم نگهبان این انقلاب خواهند بود و نخواهند گذاشت این انقلاب به دست نامحرمان برسد.

خرم روز ادامه داد:دشمن امروز حجاب و باورهای ما را نشانه گرفنه اما باید به انها باید گفت گور خورده اند و شیر زنان ایران اسلامی انها را مایوس خواهند کرد.

انتهای پیام/ش

حضور حماسی مردم در ۲۲بمن پوزه دشمن را بر خاک مالید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.