سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری؛

اتحاد ملت به محوریت ولی فقیه مانع بازگشت غارت گران بین المللی به کشور است

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت : اتحاد ملت به محوریت ولی فقیه مانع بازگشت غارت گران بین المللی به کشور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام و المسلمین ملکوتی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در جمع راهپیمایی کنندگان 22 بهمن تبریز گفت: شعار مردم ایران امروز این است که ای رهبر آگاه و مخلص ، جانمان را ایثار می کنیم تا تو بمانی ایران و اسلام بماند و آتش زنندگان پرچم اسلام را نابود می کنیم.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد : اتحاد ملت به محوریت ولی فقیه مانع بازگشت غارت گران بین المللی به کشور است.

وی افزود: افتخار ما امروز این است که آمریکا از ما ناراضی است و رژیم صهیونیستی احساس نابودی و حقارت می کند.

وی گفت : انقلاب اسلامی ایران ، نمونه بی بدیل دگرگونی سیاسی جهان است که با هیچ یک از انقلابهای معاصر دنیا قابل مقایسه نیست.

حجت الاسلام و المسلمین ملکوتی خاطرنشان کرد : آزادگان جهان امروز همراه با انقلاب ما هستند و جمهوری اسلامی حامی مستضعفان است.

وی با اشاره به توطئه دشمنان برای شکست دادن انقلاب خاطرنشان کرد : دسته دسته کردن مردم و سیاسیون و بدبین کردن مردم به جمهوری اسلامی توطئه جدید دشمن است و همه باید در برابر این نقشه شوم هوشیار باشند.

در پایان راهپیمایی امروز ، قطعنامه قرائت شد که مورد تایید جمعیت حاضر در مراسم 22 بهمن تبریز قرار گرفت.

در بخشی از این قطعنامه آمده است :
بار دیگر پشتیبانی قاطع خود را از موفقیت های جوانان مومن و متخصص کشور به خصوص در عرصه علم و فناوری و صنایع باز دارنده دفاعی و موشکی اعلام داشته و ضمن حمایت از دستاوردهای ارزشی و معنوی نظام اسلامی، بر تداوم عزم جدی مسئولین کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و تکامل مسیر پرفروغ انقلاب اسلامی تاکید می کنیم.

در ادامه این قطعنامه بیان شده : با تاکید بر لزوم تامین زندگی کریمانه مردم و مقابله با موج نفوذ و رخنه دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای، خاصه از راه تدبیر فضای مجازی ایمن و شبکه اینترنت ملی، از همه دستگاهها به خصوص دولت می‌خواهیم با مسئولیت پذیری برای بهبود شرایط اقتصادی کشور و پاسخگویی صادقانه به مطالبات برحق مردم، تامین اشتغال و معیشت و رفاه مردم را در اولویت قرار دهند.

این قطعنامه می افزاید : ما مردم ایران امریکای جنایتکار را همچنان دشمن شماره یک خود دانسته و ضمن ابراز خشم و نفرت از بدعهدی های شیطان بزرگ در نقض مفاد توافقنامه هسته‌ای، و محکوم کردن مواضع خصمانه برخی مقامات ارشد اروپایی در همراهی با سیاست های سلطه طلبانه شیطان بزرگ از تمام مسئولین و دست اندرکاران نظام اسلامی می خواهیم تا با اتخاذ مواضع قاطعانه نسبت به استیفای کامل حقوق و منافع ملی و مقابله به مثل موثر با تحریم ها و اقدامات خرابکارانه نظام سلطه و ایادی آن، شجاعانه اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در تبریز

برچسب ها: دهه فجر ، 22 بهمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.