سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

22 بهمن روز تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: 22 بهمن روز تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و اعلام انزجار از استکبار جهانی و ایادی آن‌ها است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل امروز افزود: مردمی بودن در کنار جهانی بودن شعارها و آرمان‌های اصلی از جمله دلایل مهم بقای انقلاب در مقابل موجی از هجمه‌های ناجوانمردانه و همه جانبه استکبار جهانی است.

وی به نقش مهم رهنمودهای ولایت فقیه در گشوده شدن برگ‌های جدیدی از افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: آرامش و امنیت موجود در کشور از رهنمودهای ولایت مطلقه فقیه به دست آمده و این در شرایطی است که در کشورهای همسایه شرایط نامناسب امنیتی را شاهد هستیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: انقلاب با تکیه بر نیروهای مردمی و ایثارگری ملت فداکار و از جان گذشته در مقابل رژیم شاهنشاهی به پیروزی دست یافت و از برگ‌های برنده این انقلاب می‌توان به مردمی بودن آن اشاره کرد.

ستوده به همه جانبه بودن انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حاکمیت دینی و اخلاقی و نشر شعائر دینی لازمه بقای هر جامعه‌ای بوده و با گسترش باورهای دینی می‌توان به دستاوردهای مدنظر دست یافت.

وی با اشاره به اینکه 22 بهمن روز تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است، افزود: مردم همیشه حاضر در صحنه ایران اسلامی با درک شرایط حساس جامعه، با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن پایبندی خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی را یادآور خواهند شد.

انتهای پیام/ع

22 بهمن تجلی حضور مردم و پایبندی به اصول انقلاب است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.