سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زورگیری سارقان تبر به دست از دفتر نمایندگی ایرانسل تکذیب شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان خبر زورگیری سارقان تبر به دست از دفتر نمایندگی ایرانسل شهرستان کارون را تکذیب و علت درگیری را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی قاسم پور، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان درخصوص انتشار شایعاتی مبنی بر زورگیری سارقان تبر به دست از دفتر نمایندگی ایرانسل در شهرستان کارون را تکذیب نمود و علت این درگیری را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

وی به انتشار فیلم درگیری و تخریب دفتر ایرانسل در شهرستان کارون توسط چند نفر در برخی کانال های تلگرامی بدون توجه به صحت خبر اذعان داشت: این موضوع به دور از واقعیت است و حقیقت ندارد.

سرهنگ قاسم پور با اشاره به تحقیقات به عمل آمده تصریح کرد: این درگیری به دلیل اختلاف ملکی فی ما بین 2 خانواده با هویت معلوم رخ داده، ولی خبر آن در شبکه های مجازی تحت عنوان سرقت و زورگیری منتشر شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با بیان اینکه ماموران انتظامی استان بلافاصله وارد عمل شدند اظهار داشت: هویت ضاربان شناسایی شده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف خودرو ضاربان و ضبط آلات جرم گفت: عاملان این تخریب نیز بزودی دستگیر خواهند شد.

سرهنگ علی قاسم پور بیان کرد: پلیس استان با افراد اخلالگر در نظم و امنیت عمومی و کسانی که زمینه تشویش اذهان عمومی را فراهم می کنند برخورد کرده و آن ها را تحت پیگرد قضایی قرار می دهد.

انتهای پیام/گ

زورگیری سارقان تبر به دست از دفتر نمایندگی ایرانسل صحت ندارد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.