سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار سلامی در راهپیمایی 22 بهمن اهواز؛

دشمنان قبل از انقلاب هویت ایران را به یغما برده بودند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ترویح برهنگی بخشی از شاخص فرهنگ رایجی بود که شاه به عنوان مزدور و  سرباز بازی سیاسی شطرنج در منطقه و ایران انجام می‌داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز اهواز،سردار حسین سلامی،  جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در راهپیمایی مردم اهواز گفت: امروز مردم ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن تیر خلاص بر پیکر رویاهای شوم دشمن  اسلام و ایران شلیک می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به فقر و وابستگی ملت ایران قبل از انقلاب گفت: شما می‌دانید چه سرنوشت شومی برای ایران رقم زده شده بود، فقر و  وابستگی و درماندگی را جز لاینفک ایران کرده بودند و جهان اسلام را در گورستانی از جهالت مدرن دفن  و جغرافیای ایران را بخشی از جغرافیای سیاسی آمریکا تلقی می‌کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان هویت ایران را به یغما برده بودند، تصریح‌کرد: ترویح برهنگی و بی‌حیایی بخشی از شاخص فرهنگ رایجی بود که شاه به عنوان مزدور و  سرباز بازی سیاسی شطرنج در منطقه و ایران  انجام می‌داد.

سلامی ادامه داد:  قبل از انقلاب ثروت‌های این مملکت را به غارت بردند و ایران را به مصرف کننده‌ای از کالاهای غربی تبدیل کرده بودند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  تصریح‌کرد:  امام خمینی (ره) با دمیدن روح مسیحایی خود در پیکره مرده و بی‌جان این ملت سبب بیدار شدن ملت و تظاهرات علیه استعمار شد.

وی با اشاره به شکست آمریکا افزود: ایران میدان مجاهدات مردان و زنانی بود که برای بازیابی منزلت حقیقی خویش انقلاب کردند‌ و کاخ‌های ستم و استبداد را فرو ریختند.

 

 انتهای پیام/م

انقلاب اسلامی ایران بزرگترین شکست تاریخ را به آمریکا وارد کرد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.