سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گفتند می‌آیند، آمدند؛

الوعده وفا/حضور مردم قزوین در راهپیمایی 22 بهمن 96+ تصاویر

مردم فهیم و انقلابی استان قزوین آمدند و باز هم حماسه‌ای از جنس وحدت، یکرنگی و همدلی خلق کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ امروز در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همه آمدند تا بگویند بر سر عهدشان هستند.

در راهپیمایی امروز پیر و جوان و مرد و زن، یک صدا و یک دل در حمایت از ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی فریاد سر دادند و با مشت‌های گره کرده و صدایی رساتر از همیشه شعار الله اکبر، خمینی رهبر، الله اکبر خامنه‌ای رهبر، مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل را فریاد زدند.

مردم استان قزوین امروز در فجر ۹۶، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به جشن نشستند، همه به خیابان آمدند و در بهار انقلاب بار دیگر شکوه و عظمت خود را به رخ جهانیان کشیدند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۶ امروز در بیش از ۱۰۰ نقطه و مسیر استان قزوین با شکوه برگزار شد.

در قزوین هم امسال مردم از سه مسیر مسجد امام حسین (ع) پل طالقانی- میدان آزادی - خیابان شهداء – چهار راه شهداء، / مسجد ثارالله- میدان میر عماد، خیابان نادری ـ. میدان آزادی ـ. خیابان شهداء – چهار راه شهداء، و مسجدالنبی (ص) - میدان آزادی ـ. خیابان شهداء، چهار راه شهداء در راهپیمایی شرکت و بر این نکته تاکید کردند: که مردم شجاع و رشید استان قزوین، با اراده‌های پولادین و عزمی راسخ، استوار و پابرجا، با گام‌هایی بلند به بلندای حقیقت تاریخ، در صفوفی متحد و یکپارچه و همصدا بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کرده و راه شهدا و امام شهیدان را ادامه می‌دهند.

 

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در قزوین + تصاویر

حضور کودکان و نوجوانان قزوینی در راهپیمایی + تصاویر

 

انتهای پیام/

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.