سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"جشن مردمی انقلاب"

اسماعیلی: مطالبه مردم از قوه قضائیه مبارزه با فساد در جامعه است

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: مطالبه اصلی مردم از قوه قضائیه مبارزه با فساد است که تاکنون به خوبی عمل کرده است.

اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، اظهار کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، مردم حضوری پرشوری در راهپیمایی 22 بهمن داشتند.

رئیس کل دادگستری استان تهران بیان کرد: باید چشمان بسته خبرگزاری‌های دنیا باز شود  و این سیل جمعیت را ببیند، چراکه صدای این جمعیت دیدنی و شنیدنی است.

وی  تأکید کرد: این سیل جمعیت به عنوان یک حرکت دیدنی و نمایشی قابل تقدیر است.

اسماعیلی با اشاره به صدای ملت و شنیدن آن از سوی مسئولان، اظهار کرد: مردم در بخش مثبت قصه خواهان حفظ ارزش‌ها، آرمان‌ها و اهداف نظام و انقلاب هستند؛اما در  بخش سلبی قصه مردم مخالف فساد، تبعیص، بیکاری و تنگناهای معیشتی هستند یعنی می‌خواهند مسئولان پای انقلاب و نظام بایستند و اجازه ورود به تبعیض و فقر و بیکاری را ندهند.

وی با بیان اینکه متاسفانه نمونه هایی از فساد به برخی از نهاد ها و قسمت های مختلف نفوذ کرده است،افزود: مطالبه اکثر مردم از قوه قضاییه  مبارزه با فساد است،بنابراین وظیفه قوه قضاییه مبارزه با فسادهای کشف شده است و  من فکر می‌کنم در دوره اخیر مصداق‌های بارزی از مبارزه با فساد خصوصا فساد‌های کلان را در قوه قضاییه شاهد بوده‌ایم.

رئیس کل دادگستری استان تهران  تصریح کرد:  کوچکترین نمونه فساد در حکومت اسلامی قابل پذیرش نیست و چشم‌ها را باید دوباره شست و زوایای کار را نگاه کرد تا فساد پنهان در جامعه باقی نماند.

انتهای پیام /

برچسب ها: دهه فجر ، 22 بهمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.