سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"جشن مردمی انقلاب"

سرلشکر موسوی: ملت ما پای انقلاب خود ایستاده است

فرمانده کل ارتش گفت: نباید اجازه دهیم ملتی که پای انقلاب خود ایستاده است، با مشکلات پایش بلغزد.

امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با  خبرنگار دفاعی  امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به این سوال که با چه واژه‌ای می‌توان حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را توصیف کرد، اظهار کرد: ملت ما ملتی عجیب است؛ آنها زمانی که تشخیص می‌دهند چه کاری را باید انجام دهند به بهترین شکل آن را اجرایی می‌کنند.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: من احساس می‌کنم این حضور ملت مشت محکمی بر دهان شیطان بزرگ است. همه شاهد بودیم که پیش از شروع آغاز راهپیمایی مردم در خیابان حضور داشتند و در این چهل سال ملت ما بارها چنین رفتاری را از خود نشان دادند.

وی درباره پیام این حضور ملت گفت: پیام این ملت به شیطان بزرگ و دست نشانده‌هایش این است که ملت ما زنده‌تر از همیشه است و با شور انقلابی به پیش خواهد رفت.

سرلشکر موسوی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه مقامات آمریکایی گفته بودند ملت ایران به دلیل مشکلات اقتصادی در راهپیمایی امسال حضور پیدا نخواهند کرد، اما شاهد حضور پررنگ ملت هستیم، دلیل این گونه یاوه‌گویی آنها‌ چیست، اظهار کرد: من از نفهمی آمریکایی‌ها تعجب می‌کنم؛ ممکن است ملت مشکل داشته باشند و در تنگنا باشند، اما انقلاب خود را این گونه معامله نمی‌کنند.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: ملت پای این انقلاب شهید داد‌ه‌اند و برای آن جنگیده‌اند پس از آن کوتاه نخواهند آمد.

وی درباره خواسته‌های ملت از مسئولان نیز گفت: وظیفه همه ما در قبال ملت این است که کمک کنیم تا کشور را آن گونه که آرزو داریم بسازیم و باید همه توان خود را به کار گیریم.

فرمانده کل ارتش در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: نباید ملتی که این گونه پای انقلاب خود ایستاده برای برخی مشکلاتی که قابل حل است بخواهد پایش بلغزد.

انتهای پیام/

برچسب ها: 22 بهمن ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.