سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نبود بخش اسپانیایی در وبسایت رسمی کاخ سفید با گذشت یکسال از ریاست جمهوری ترامپ!

با وجود اینکه اسپانیایی‌زبان‌های زیادی در آمریکا زندگی می‌کنند، دولت آمریکا همچنان بخش اسپانیایی وبسایت کاخ سفید را راه‌اندازی نکرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، با وجود اینکه بیش از یک سال از ورود دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به کاخ سفید می گذرد، کاخ سفید همچنان بخش اسپانیایی را برای وبسایت خود راه‌اندازی نکرده است. این درحالی است که در دو دولت پیشین آمریکا محتوای وبسایت کاخ سفید به زبان اسپانیایی هم موجود بود.

«شان اسپایسر» که پیشتر سخنگوی کاخ سفید بود، سال گذشته اعلام کرد که مقامات دولت ترامپ قسمت اسپانیایی وبسایت کاخ سفید را حذف کرده اند تا تغییراتی در آن ایجاد کنند و یک نسخه جدید از آن ارائه کنند.

مدیر امور رسانه ای کاخ سفید در ماه ژوئیه سال گذشته میلادی اعلام کرده بود که بخش اسپانیایی وبسایت کاخ سفید تا پایان سال 2017 آماده استفاده خواهد بود؛ اما هم اکنون که وارد سال 2018 شده ایم، این شخص از ارائه توضیحات کافی برای علت به تعویق افتادن این کار سر باز زده است. وی فقط با ارسال یک ایمیل گفت: «ما همچنان به بهبود وبسایت کاخ سفید و تأمین محتوای مهم درباره اقدامات و سیاست های دولت ترامپ به زبان انگلیسی ادامه می دهیم.»

حذف بخش اسپانیایی وبسایت کاخ سفید در حالی رخ داده است که از هر 5 نفر در آمریکا، یک نفرشان به زبان اسپانیایی صحبت می کند. حامیان هیسپانیک‌ها (اسپانیایی زبان های حاضر در آمریکای لاتین) بارها از نبود محتوای اسپانیایی در وبسایت کاخ سفید انتقاد کرده اند.

آمریکا در حالی از قرار دادن بخش اسپانیایی در وبسایت رسمی کاخ سفید خودداری کرده است که بیشتر کشورهای بزرگ جهان -- همچون چین، روسیه و کره شمالی – اطلاعات موجود در وبسایت رسمی خود را به زبان اسپانیایی هم ارائه کرده اند.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.