سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی؛

رونق اقتصادی و رشد صنعت در سایه توجه به کارآفرینی میسر است

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت:کارآفرینی ها موجب قطع وابستگی کشور به درآمد نفت  و عامل رونق اقتصادی و رشد صنعت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ جهانبش محبی نیا نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح طرح سورتینگ میوه زرین طلا گفت: کارآفرینان موجب قطع وابستگی کشور به درآمد نفت  و عامل رونق اقتصادی و رشد صنعت  می باشند.
وی ادامه داد: هر چقدر هم برخی  بخواهند به انقلاب ظلم کنند کسانی همانند کارآفرینان وجود دارند که با کمک دولت، پرچم نظام را افراشته نگاه می دارند.
محبی نیا با اشاره به تاسیس صندوق حمایت از توسعه کشاورزی در میاندوآب، گفت: گزارشات حاکی از آنست که  مجوز ایجاد شرکت فرآوری بذر گرفته شده است و بزودی راه اندازی خواهد شد.
وی به اعتراضات چندی پیش مردم در حماسه 9 دی 96 هم اشاره کرد و گفت:دولتمردان بایستی به نیازهای مردم گوش فرا دهند و درصدد اجابت خواسته های آنان اهتمام کنند.
محبی نیا با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن هم اعلام کرد: انقلاب ازآن کسانی است که از حکومت طاغوت ابراز انزجار کردند وبر همگی ما وظیفه است در راهپیمایی شرکت کرده و پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

انتهای پیام/م

کارآفرینی موجب قطع وابستگی کشور به درآمدهای نفتی است

برچسب ها: قیمت نفت ، آشوب 96
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.