سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سومین یادواره شهدای دانش آموزی در سردشت

به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر سومین یاد واره شهدای دانش آموزی در سردشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سومین یادواره شهدای دانش آموزی در سردشت به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر با حضور جمعی از مسئولان ، معلمان و دانش آموزان و خانواده های معظم شهدا در سالن سینما قدس سردشت برگزار شد.

 جانشین فرمانده سپاه سردشت در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدای انقلاب گفت : شهدای دانش آموز دفاع از مملکت، دین و ارزش های دینی و جهاد را مقدم برتحصیل دانسته و با نثار خون خود در مقابل دشمنان ایستادند.

 سرهنگ علی عزیزپور با اشاره به اینکه حضور نسل جوان و نوجوان در برنامه های فرهنگی و انقلابی پیام مهمی دارد و آن تداوم راه شهدا و تکیه بر معنویت و آرمان های انقلاب اسلامی است، افزود : دانش آموزان باید با حفظ حجاب و جدیت در تحصیل و تربیت ادامه دهنده راه و پاسدار خون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی باشند.

 سرهنگ عزیزپور با بیان اینکه تلاش دانش آموزان در جبهه علمی می تواند آینده کشور را تضمین کند ، اظهارداشت : دشمن در زمان فعلی با استفاده از تمام ابزار سعی در سست کردن عقیده و باور جوانان و نوجوانان رادارد و شایسته است دانش آموزان نسبت به این امر بصیرت داشته باشند. 

 وی بر هوشیاری و آگاهی دانش آموزان در برابر توطئه های دشمنان دین و انقلاب تاکید کرد و بیان داشت : دانش آموزان باید ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را گرامی بدارند و برای حفظ آنها تلاش کنند.

 جانشین فرمانده سپاه سردشت از دانش آموزان خواست با توجه به امکانات و فضاهایی که برای آنها فراهم شده با آگاهی و بصیرت در سنگر علم و تحصیل فعالانه تلاش داشته باشند و برای کشور افتخارکسب نمایند.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان سردشت نیز دراین مراسم با تاکید بر ضرورت استمرار راه شهدای دانش آموز گفت : پیام شهدا این است در راه دفاع از ارزش ها ، دین ، انقلاب و ملت جانمان رادرطبق اخلاص بگذاریم که این رمز جاودانگی شهداست.

 یوسف حسن پور هدف از برگزاری چنین مراسماتی را ترویج فرهنگ مقاومت ، بالا بردن روحیه ایثاروشهادت ، نشر ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و آشنایی با معارف شهدای والا مقام عنوان کرد و افزود : درراستای پاسداشت شهدای معظم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درسالجاری 3 یادواره شهدای دانش آموزی برگزار همچنین بیش از 300 برنامه فرهنگی ، سیاسی و دینی برای دانش آموزان برگزار شده است.

 حسن پور اجرای نشست های سیاسی ، بصیرتی  ، اردوی یاوران ولایت ، اردوهای تفریحی ، رزمی و فرهنگی ،اردوهای جهادی ، راهیان نور ، حلقه های صالحین ، برپایی نمایشگاه آسیب های مرزی رااز مهمترین این برنامه ها برشمرد و تصریح کرد : زندگی نامه شهدای دانش آموز به صورت کتابچه چاپ شده که بزودی در بین دانش آموزان شهرستان پخش خواهد شد.

 در پایان این مراسم از 13 خانواده معظم شهدا تجلیل شد.

شهرستان مرزی سردشت 53 شهید دانش آموز را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/ح

یادواره شهدای دانش آموزی سردشت برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۲ آذر ۱۳۹۹
خیلی خوبه