سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمت‌رسانی به راهپیمایان 22 بهمن در اصفهان با350 دستگاه اتوبوس

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان از خدمت‌رسانی 350 دستگاه اتوبوس برای راهپیمایی 22 بهمن در شهر اصفهان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، قدرت‌اله افتخاری اظهار کرد: امسال نیز پرشورتر از سال‌های گذشته، شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان حضور خود در صحنه انقلاب را با خدمات‌رسانی گسترده به راهپیمایان روز 22 بهمن نشان خواهد داد.

وی افزود: امسال نیز کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با هماهنگی کامل همگام با مردم شریف اصفهان ضمن حضور در راهپیمایی با شکوه یوم‌الله 22 بهمن، خدمات ‌دهی گسترده‌ای را با  دست کم 350 دستگاه اتوبوس از میادین و خیابان‌های اصلی شهر به سمت میدان امام خمینی(ره) انجام خواهد داد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان گفت: این خدمات‌رسانی از ساعت 7 صبح به سمت میدان امام و بعد از مراسم جهت برگشت مردم به مقاصدشان انجام خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این خدمت‌رسانی در خیابان‌های امام خمینی، کهندژ، رهنان، خانه‌اصفهان، هزار جریب، زینبیه، لاله و میادین جمهوری اسلامی، استقلال، ارتش، آزادی، قدس و همچنین شهرک‌های امام حسین، سپاهان‌شهر ، ولی‌عصر، گلستان و ملک‌شهر صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.