سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت امام جمعه منوجان برای حضور در راهپیمایی ؛

راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی محکمی بر دهان بدخواهان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام امین رضوانی امام جمعه شهرستان منوجان گفت: امروز آنچه که خیلی مهم است فاصله سیاست سیاست مردان از دیانت و تقوا است و اینکه این مسئله خطری بزرگ برای جامعه ماست.

 وی افزود: ما مسوولان که همچنان مردم را در مسیر هدایت به تقوای دینی می‌خوانیم اول باید سیاست خودمان را بر محور دیانت انجام دهیم.

 رضوانی بیان کرد: مناسبتی که امروز حال و هوای میهن اسلامی را فرا گرفته سی و نهمین انقلاب شکوهمند اسلامی است و چقدر خوب می‌شود اینکه راه‌های دشوار رسیدن به این انقلاب را مرور و نعمات انقلاب را ببینیم.

 امام جمعه منوجان بیان کرد: یکی از مهمترین پیامد‌های انقلاب این است که ما مردم می‌دانیم دین لیاقت حاکمیت را دارد.

 رضوانی با اشاره به اینکه انقلاب چه‌طور صورت گرفت، تشریح کرد: امام راحل علاوه بر مخالفت‌های سنگین با همت مردم این کار را انجام داد و سبب پیروزی انقلاب اسلامی در کشور شد و مردم سالاری در کشور و اینکه حاکمان و مسوولان را خود مردم انتخاب کنند یکی از ثمره‌های انقلاب اسلامی بوده است.

 رضوانی ادامه داد: این بالاترین افتخار برای نظام ما است که مردم تصمیم گیرنده باشند و اینکه خط قرمز نظام مردم هستند و مردم هرچه خواستند همان است.

 وی با بیان اینکه استقلال و عزتی که برای ملت ما رقم خورد یکی دیگر از دستاورد‌های انقلاب است، تشریح کرد: استقلال سیاسی و گرفتن تصمیمات برای کشور در خود کشور یکی از بهترین دستاورد‌های انقلاب است چراکه در گذشته تمام تصمیمات برای ملت ایران در خارج از کشور و بدست آمریکایی‌ها گرفته می‌شد.

 وی ادامه داد: نعمت بدست آمده توسط انقلاب که بالاترین نعمت و خداوند نیز آن را ستایش می‌کند امنیت است چراکه این امنیت در ناامن‌ترین وضعیتی که در جهان وجود دارد برای ما رقم خورده است.

 وی گفت: امروز ملت ما امن‌ترین کشور دنیا را دارند لذا باید قدر این نعمت را دانسته و از آن حفاظت کنیم چراکه این امنیت با پرداختن بهای سنگین و نثار خون شهدا به دست آمده است.

 امام جمعه منوجان با اشاره به اینکه انقلاب دست‌آورد‌های علمی خیره‌کننده‌ای نیز داشته، خاطرنشان کرد: راه حفظ از دست‌آورد‌های نظام و انقلاب ایستادن در مقابل دشمن است چراکه این دست‌آورد‌ها براحتی بدست نیامده بلکه از اول انقلاب و در فشار‌ها و تحریم‌های اقتصادی بدست آمده است.

 امام جمعه منوجان با بیان اینکه همه افتخارات نظامی و علمی ما در صحنه‌ای بوجود آمده که اجازه هیچ کار و فعالیتی نداشتیم، اذعان داشت: حضور همه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی محکمی بر همه بدخواهان نظام و ملت است و امروز به عنوان یک وظیفه دینی نظام را در این روز باشکوه یاری می‌کنیم.

انتهای پیام /ح

دعوت امام جمعه منوجان برای حضور در راهپیمایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.