سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت آیت الله احمد بهشتی برای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای از آحاد مردم ولایتمدار فارس برای شرکت در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای از آحاد مردم ولایتمدار فارس برای شرکت در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در ابتدای بیانیه آیت الله احمد بهشتی آمده است: در پگاه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، استان پهناور و پهلوان خیز فارس، مهد شیر مردان و مأمن زنان آزاده، معراج پانزده هزار شهید سرافراز یک بار دیگر با حشور چشمگیر و بی نظیر خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، چشم جهان را خیره خواهد کرد.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان در بخشی دیگر از پیام خود "مردم قهرمان و سلحشور فارس" را از آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی "همواره حماسه ساز و افتخار آفرین" توصیف و اصافه کرده است: مردم فارس فردا نیز با گام‌های استوار خود در اقیانوسی به عظمت انقلاب، شکوه حضور پر شور خود را به رخ جهانیان خواهد کشید.

آیت الله احمد بهشتی پیام دعوت خود را خطاب به مردم تاریخ ساز فارس با دعا به پایان رسانده است: گام‌های موزونتان استوار، دل‌های پاکان مالامال از ایمان، دشمنانشان خوار و زبون و خدایتان بار و باور باد.
انتهای پیام/ر

پیام نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.