سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

9روستای استان ایلام از نعمت گاز بهره مندشدند

مراسم افتتاح گازرسانی به روستا های استان ایلام با حضور معاون امور عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان ایلام و جمعی از مسئولان و مردم محلی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:عباس شمس‌اللهی، مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در مراسم افتتاح گازرسانی به 4 روستای بخش سیوان گفت: امروز شاهد افتتاح گازرسانی به روستاهای پاکل، زیفل، رضا آباد و چنارباشی از توابع شهرستان ایلام هستیم و برای اجرایی شدن این پروژه 55 کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع اجرا، 600 انشعاب نصب و 550 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.
وی افزود: همچنین روستای پارده بخش چوار از توابع شهرستان ایلام نیز با 5 کیلومتر شبکه توزیع، 55 انشعاب و 48 خانوار مورد بهره برداری قرار گرفت.
 محمود کشاورز مدیر بهره برداری شرکت گاز استان ایلام بیان کرد: امروز شاهد افتتاح گازرسانی به روستاهای بن باباجان، مرادآباد، مهتابی و کل سفید از توابع شهرستان دره شهر هستیم و برای اجرایی شدن این پروژه 20 کیلومتر شبکه توزیع اجرا، 215 انشعاب نصب و 330 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام همچنین در مراسم افتتاح گازرسانی به 5 روستای شهرستان چرداول گفت: در مجموع 510 کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع اجرا ، 12100 انشعاب نصب و بیش از 15800 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.


شمس اللهی اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح گازرسانی به روستاهای هلت، سرچقا، دره چپی و تخت بسطام علیا و سفلی از توابع شهرستان چرداول هستیم و برای اجرایی شدن این پروژه 14 کیلومتر شبکه توزیع اجرا، 110 انشعاب نصب و بیش از 200 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.

در مجموع 931 کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع اجرا، 69 هزار انشعاب نصب و بیش از 64 هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

 

انتهای پیام /با

 

گازرسانی به9روستای استان ایلام

 

برچسب ها: گاز ، وزارت نیرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.